  • 1. Data: 2002-07-02 14:19:16
    Temat: Tele 2 - opinie , transfer
    Od: "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl>

    Witam
    przymierzam sie do łacza z Tele 2 w taryfie basic
    ale mam obawy o transfer bo jest do 128 kbps , moze ktoś ma takie łacze i
    moze mi cos więcej powiedziec
    jak to jest w rzeczywistości

    Pzdr
    Grzesiek

  • 2. Data: 2002-07-03 14:06:13
    Temat: Re: Tele 2 - opinie , transfer
    Od: Cezar Cichocki <c...@p...hq.cs.net.pl>

    VTAM!

    Grzegorz <g...@b...gnet.pl> wrote:
> [...]
    > przymierzam sie do łacza z Tele 2 w taryfie basic
    > ale mam obawy o transfer bo jest do 128 kbps , moze ktoś ma takie łacze i

    Jak jest TERAZ powiedziec nie moge bo Tele2 pozbylismy sie jakis rok temu.
    To co najbardziej pozostalo mi w pamieci z kontaktow z Tele2: kompletny
    chlew w ich sieci, wysoka awaryjnosc i pierdolnik w sprawach formalno
    prawnych (jeszcze POL roku po demontazu swoich urzadzen potrafili zadzwonic
    i umawiac sie na... demontaz)
    Teraz uzywamy Futuro i musze przyznac ze jest OK.

    --
    Cezar Cichocki CYBER Service

  • 3. Data: 2002-07-04 21:20:57
    Od: Marcin Mrowiecki <m...@f...pl>

    Grzegorz wrote:

    > Witam
    > przymierzam sie do ?acza z Tele 2 w taryfie basic
    > ale mam obawy o transfer bo jest do 128 kbps , moze kto? ma takie ?acze i
    maxymalnie udalo mi sie 7-8KBajtow/sek
    chodzi bardziej porwany (CIR0)
    duzo lepiej chodzilo jak bylo 64/64 ale ciut za drogo.

  • 4. Data: 2002-07-07 22:39:11
    Od: "Sergio" <n...@e...pw.edu.pl>

    "Cezar Cichocki" <c...@p...hq.cs.net.pl> wrote in message
> [...]
    > chlew w ich sieci, wysoka awaryjnosc i pierdolnik w sprawach formalno
    > prawnych (jeszcze POL roku po demontazu swoich urzadzen potrafili zadzwonic

    Potwierdzam opinię, rok temu była tragedia.
    Wszystkie wyżej opisane problemy u nas też występowały.

    [SN] Sergio & Napka

    Ja mam dwie nogi, ona ma dwa koła, razem przemierzamy drogi

  • 5. Data: 2002-07-13 22:42:51
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > przymierzam sie do łacza z Tele 2 w taryfie basic
    > ale mam obawy o transfer bo jest do 128 kbps , moze ktoś ma takie łacze i
    Ja mam Tele2. Od jakichś trzech miesięcy jest spokój, tzn. łącze ani razu
    nie padło(!). To co koledzy na grupie mówili o pierdolniku w papierach i
    chlewie w sieci jest absolutną prawdą. Kiedyś zadzwonili do mnie, że mi
    internet nie działa. Muszę przyznać, że mnie z nóg ścięło, bo zawsze ja
    dzwoniłem. Więc włączam komputer - a tu transfery 16 kB/s, pingi po 10 ms.
    Mówię - Panowie, wręcz przeciwnie - nigdy tak dobrze nie chodziło.
    Pomamarotali coś, pomamrotali. W końcu przysłali monterów, bo im mój
    terminal się nie zgłaszał. Monterzy (bardzo mili i fajni faceci)
    przyjechali, pokiwali głowami, dla porządku podłączyli laptopa do routera i
    sobie poszli, klnąc na centralę, która przysłała ich niewiadomo po co. Ale
    po dwóch dniach wróciło do normy.

    Miałem najpierw łącze 64/64. Nigdy więcej jak 56 kbit nie wycisnąłem
    (http://www.numion.com/YourSpeed/Checkup.php?Duratio
    n=30&Repeat=600&L=pl)
    Od 5 dni na moją prośbę przełączyli mnie na Basic - nie widzę różnicy.
    Prędkości takie same, ale płacił będę mniej. Moim zdaniem te ich CIRy to
    zawracanie głowy. Łącze z CIR 32 kbit czasem potrafiło dawać pingi do ich
    DNS'a (trzy hopy za router) 500-800 ms przez kilka dni. W ramach ich usług
    przetestowałem na własnej skórze CIR 8,32,64 - wszystko jeden pies.
    Jak tylko pojawi się w mojej okolicy alternatywa (czyt. Neostrada) to
    przenoszę się natychmiast. Jeszcze tylko kontrolnie spytam czy będą mieli
    dla mnie ofertę konkurencyjną w stosunku do Neostrady. Jak nie to adieu...

    Marcin Bójko
    b...@p...gazeta.pl

  • 6. Data: 2002-07-14 12:09:52
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Marcin Bójko pisze:

    > Łącze z CIR 32 kbit czasem potrafiło dawać pingi do ich
    > DNS'a (trzy hopy za router) 500-800 ms przez kilka dni.

    Miałem tak kiedyś przez ponad dobę, w końcu powiedzieli "ale resetował pan
    modem, prawda?"... Wtedy się nauczyłem resetować jak tylko coś nie działa. :o)

    > Jak tylko pojawi się w mojej okolicy alternatywa (czyt. Neostrada) to
    > przenoszę się natychmiast.

    No, u mnie pojawiła się w kwietniu. Te-o-re-tycz-nie. Praktycznie - "nie mamy
    modemów od grudnia, nie podłączymy pana, damy znać jak nam dowiozą". Podobno
    trzeba się z nimi nawykłócać, to dadzą... Na razie wysłałem do BOK-u faks
    i czekam na reakcję. :o|

    Pozdrav
    -- Shot, modlący się o Aster City (w ACN od '96 mówią "w przyszłym półroczu")
    --
    Jak będziesz niegrzeczny to przyjdzie Wojtek Orliński i coś napisze.
    -- Krzysztof Krzyżaniak, pl.comp.os.advocacy