  • 1. Data: 2003-01-16 12:06:35
    Temat: Neostrada+ - Kraków
    Od: "Blurdy Bop" <b...@p...onet.pl>

    Hej,

    Pytanie: czy macie jakies doswiadczenia z Neostrada w Krakowie? Mam numer
    637 XX XX, centrala jest na Pilotow, o ile pamietam. Wkrotce TPsa ma mi
    zainstalowac Neo+, a ostatnio sa podobno powazne problemy z routingiem. Ale
    z Krakowa jakos na liscie nikt nie narzeka... a przynajmniej nie pisze, ze
    jest z Krakowa ;-)

    Dzieki za info,
    Marek.

  • 2. Data: 2003-01-18 14:53:49
    Temat: Re: Neostrada+ - Kraków
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Blurdy Bop" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b065t1$pkg$1@news.onet.pl...
> [...]
    Ale
    > z Krakowa jakos na liscie nikt nie narzeka... a przynajmniej nie pisze, ze

    Ja posiadam iDSL (Kraków) i awarie obserwuje conajmniej 2-3 razy dziennie.
    Mysle ze z NEO+ jest podobnie o ile nie gorzej. Rzuc okiem na
    pl.internet.komunikaty ;). Tego chyba nie trzeba komentowac (przynajmniej
    informuja o co chodzi bo inaczej juz dawno bym z tego zrezygnowal).

    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 3. Data: 2003-01-18 14:53:58
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    "Blurdy Bop" <b...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > routingiem. Ale z Krakowa jakos na liscie nikt nie narzeka... a
    > przynajmniej nie pisze, ze jest z Krakowa ;-)

    jerzu czlowieku, nikt nie narzeka bo to juz jest nudne. neo+ i dsl sie
    p*rza w calym kraju kilka razy w tygodniu i tyle. neo+ z centrala na
    pilotow tez.

    --
    M.

  • 4. Data: 2003-01-18 19:34:02
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pl.internet.komunikaty ;). Tego chyba nie trzeba komentowac (przynajmniej
    > informuja o co chodzi bo inaczej juz dawno bym z tego zrezygnowal).

    Przesadzasz, z mojej strony moge podac moje dokladnie obserwacje :

    07.01.2003 - 16.55 - 18.50 - 2h
    08.01.2003 - 16.55 - 19.00 - 2h
    09.01.2003 - 13.00 - 15.20 - 2.5h
    - 23.15 - 00.20 - 1h
    10.01.2003 - 02.40 - 07.50 - 5h
    11.01.2003 - 23.20 - 00.20 - 1h
    14.01.2003 - 16.10 - 19.50 - 3.5h
    15.01.2003 - 14.20 - 15.20 - 1h
    16.01.2003 - 04.10 - 08.55 - 5h

    Tak mniejwiecej wyglada aktualnie awaryjnosc i mysle ze jesli chodzi o
    Krakow jest to pelna lista.

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 5. Data: 2003-01-19 08:09:16
    Od: "MichałŚliwka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Machacz" <x...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b0c49h$amq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl> napisał w
    wiadomości

    ..
    > Tak mniejwiecej wyglada aktualnie awaryjnosc i mysle ze jesli
    chodzi o
    > Krakow jest to pelna lista.

    A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym może polegać 'awaria'
    routera? Zabrakło benzyny? Nienasmarowane tryba? Zardzewiałe
    zawiasy? Nie mogę sobie wyobrazić powodu _regularnych_ awarii.

    pzdr.
    MŚ.

  • 6. Data: 2003-01-19 08:09:43
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Machacz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przesadzasz, z mojej strony moge podac moje dokladnie obserwacje :
    >
    > 07.01.2003 - 16.55 - 18.50 - 2h
    > 08.01.2003 - 16.55 - 19.00 - 2h
    > 09.01.2003 - 13.00 - 15.20 - 2.5h
    > - 23.15 - 00.20 - 1h
    > 10.01.2003 - 02.40 - 07.50 - 5h
    > 11.01.2003 - 23.20 - 00.20 - 1h
    > 14.01.2003 - 16.10 - 19.50 - 3.5h
    > 15.01.2003 - 14.20 - 15.20 - 1h
    > 16.01.2003 - 04.10 - 08.55 - 5h
    >
    > Tak mniejwiecej wyglada aktualnie awaryjnosc i mysle ze jesli chodzi o
    > Krakow jest to pelna lista.

    Ja nie prowadze dokladnych statystyk zeby sie nie zalamac :). W kazdym razie
    chodzi to tragicznie (place za lacze do 1 Mbps a mam sztucznie przyciete do
    0,5 Mbps). Generalnie nie polecam nikomu kto nie ma zadnych innych lacz (tak
    na zapas w razie awarii).

    --
    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 7. Data: 2003-01-19 11:05:05
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Michał Śliwka napisal(a) [19 Jan 2003]:

    > A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym może polegać 'awaria'
    > routera? Zabrakło benzyny? Nienasmarowane tryba? Zardzewiałe
    > zawiasy? Nie mogę sobie wyobrazić powodu _regularnych_ awarii.

    Korzystales kiedys z Windows 95?

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 8. Data: 2003-01-19 13:24:55
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

> [...]
    do
    > 0,5 Mbps). Generalnie nie polecam nikomu kto nie ma zadnych innych lacz

    Ja mam ten komfort ze jeszcze mam zapas (do polowy lutego), mysle ze potem
    sytuacja sie ustabilizuje.

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 9. Data: 2003-01-19 20:30:19
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

    Użytkownik "MichałŚliwka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > routera? Zabrakło benzyny? Nienasmarowane tryba? Zardzewiałe
    > zawiasy? Nie mogę sobie wyobrazić powodu _regularnych_ awarii.

    Hehe, raczej chodzi tu o przerozne zwisy routerow sprzetowych pewnej firmy z
    ktorych korzysta TPSA (teraz przeklinaja dzien w ktorym je kupili). Poza tym
    dochodza rozne bledy w konfiguracji (w tym BGP) i z routerow nagle znikaja
    regulki uniemozliwiajac przeplyw danych. Do tego wszystkiego dochodza
    klopoty ze zgraniem sie wielu ekip POLPAK-a z roznych miast (absurdem jest
    fakt ze instalowany np. w Krakowie iDSL czy NEO+ zarzadzany jest
    bezposrednio z Warszawy gdzie siedza ludzie ktorzy nie maja pojecia co sie
    dzieje te kilkasek kilometrow od nich).
    Jednym slowem TPSA to jeden wielki balagan i nikt nic na to nie poradzi.
    Pozostaje jedynie cierpliwe oczekiwanie na wewnetrzne reformy u naszego
    monopolisty.

    --
    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 10. Data: 2003-01-23 21:26:53
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    > Jednym slowem TPSA to jeden wielki balagan i nikt nic na to nie poradzi.
    > Pozostaje jedynie cierpliwe oczekiwanie na wewnetrzne reformy u naszego
    > monopolisty.

    Pozostaje oczekiwanie, aż wreszcie wszyscy zamiast napieprzać na Tepsę i
    jednocześnie nabijać jej kabzę przejrzą wreszcie na oczy.

    Z#