  • 11. Data: 2003-01-24 08:25:26
    Temat: Re: Neostrada+ - Kraków
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b0pf1o$hqv$1@news.tpi.pl...
    > Pozostaje oczekiwanie, aż wreszcie wszyscy zamiast napieprzać na Tepsę i
    > jednocześnie nabijać jej kabzę przejrzą wreszcie na oczy.

    Glupio gadasz. Przeciez jesli nie korzystal bym z uslug TPSA to nie mogl bym
    narzekac na ta firme, to chyba logiczne.

    --
    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 12. Data: 2003-01-24 13:10:38
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Glupio gadasz. Przeciez jesli nie korzystal bym z uslug TPSA to nie mogl
    bym
    > narzekac na ta firme, to chyba logiczne.

    Nie przemawia do mnie ta logika w kontekście sensu mojego posta, ale dzięki
    za konstruktywną krytykę :-P
    Więc rozwinę sens mojej wypowiedzi - dla mnie oczywisty:
    piszę na pl.internet.polip, więc traktuję moją wypowiedź jako dotyczącą
    problemów polskiego Internetu, a nie problemów Tomasza Nideckiego. Prawda
    jest taka, że istnieje powszechna świadomość poziomu usług swiadczonych
    przez TP SA, a mimo tej powszechnej świadomości spora rzesza ludzi decyduje
    się zostać klientem tej firmy (mając alternatywę), aby potem wylewać swoje
    frustracje na forum publicznym. Jeśli uważasz, że "pozostaje tylko
    cierpliwie czekać" to ja się z taką propozycją nie zgadzam, bo ona nie
    prowadzi do niczego. Jedyną skuteczną metodą jest 'głosowanie portfelem '.

    Z#

  • 13. Data: 2003-01-24 20:28:05
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

> [...]
    > cierpliwie czekać" to ja się z taką propozycją nie zgadzam, bo ona nie
    > prowadzi do niczego. Jedyną skuteczną metodą jest 'głosowanie portfelem '.

    Pewnie sadzisz ze naleze do grona wielkich przeciwnikow TPSA ale tak wcale
    nie jest. Firma to firma.
    Bylem kiedys abonentem uslugi SDI i bylem z niej bardzo zadowolony. Niestety
    iDSL bardzo mnie rozczarowal,
    dlatego chetnie dziele sie spostrzezeniami na ten temat z innymi
    internautami i nie widze w narzekaniu niczego zlego.
    Gdyby ludzie nie narzekali to internet w Polsce nie ewoluowal by a takiej
    sytuacji chyba nikt by nie chcial.

    Reasumujac: Narzekajmy ile wlezie, przynajmniej bedzie o czym podyskutowac
    bo z tego co widze, czasy swietnosci tej grupy minely.

    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 14. Data: 2003-01-24 20:28:26
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...gazeta.pl>

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> pisze:

> [...]
    > się zostać klientem tej firmy (mając alternatywę), aby potem wylewać swoje

    Prawdą jest też, że istnieje spora grupa ludzi, którzy nie mają
    alternatywy. Bierzesz to pod uwagę?

    --
    Jarek Zgoda
    http://www.zgoda.biz/

  • 15. Data: 2003-01-24 21:02:07
    Od: "Ibba" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > cierpliwie czekać" to ja się z taką propozycją nie zgadzam, bo ona nie
    > prowadzi do niczego. Jedyną skuteczną metodą jest 'głosowanie portfelem '.

    Popieram w 100% argumentację Zbyszka. Wszyscy dobrze wiedzą o czym on mówi.
    Jakość usług w stosunku do ich cenoraz problemów z załatwieniem czegokolwiek
    świadczy o tym jak w teleubikacji olewa się ludzi.!

    Ibrahim

  • 16. Data: 2003-01-25 21:55:30
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2003-01-23 22:26, Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:

    > Pozostaje oczekiwanie, aż wreszcie wszyscy zamiast napieprzać na Tepsę i
    > jednocześnie nabijać jej kabzę przejrzą wreszcie na oczy.

    Niewątpliwie, kiedy pojawi się jakaś realna konkurencja... Ale nasza kochana
    telekomuna już się postara, by to nie nastąpiło zbyt szybko.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)

  • 17. Data: 2003-01-27 14:43:05
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

> [...]
    > internautami i nie widze w narzekaniu niczego zlego.
    > Gdyby ludzie nie narzekali to internet w Polsce nie ewoluowal by a takiej

    Chyba się kompletnie niezrozumieliśmy. Mnie chodzi właśnie o to, że NALEŻY
    narzekać, jeśli są ku temu powody. A Tepsa ich nie szczędzi - zarówno swoim
    klientom (bez względy na wielkość) jak i operatorom, z którymi powinna
    współpracować. Za to Ty napisałeś o 'cierpliwym oczekiwaniu na zmiany'. Jak
    myślisz jaki wniosek mogłem z tego wysnuć ? ;-)

    > Reasumujac: Narzekajmy ile wlezie, przynajmniej bedzie o czym podyskutowac
    > bo z tego co widze, czasy swietnosci tej grupy minely.

    Minęły, niestety. Ale wynika to właśnie z charakteru dyskusji, które albo są
    niemrawe, albo przeradzają się w awantury.
    Mam nadzieję, że to nie moja wina ;-)

    Z#

  • 18. Data: 2003-01-27 14:43:09
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Jarek Zgoda" <j...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Prawdą jest też, że istnieje spora grupa ludzi, którzy nie mają
    > alternatywy. Bierzesz to pod uwagę?

    Oczywiście. Właśnie po to był ten tekst w nawiasie. Moja opinia dotyczyła
    wyłącznie tych, którzy taką alternatywę mają.

    Z#

  • 19. Data: 2003-01-27 17:06:40
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

> [...]
    Jak
    > myślisz jaki wniosek mogłem z tego wysnuć ? ;-)

    TPSA jest specyficzna firma. "Tam" nie ma czlowieka (ani tymbardziej grupy
    ludzi),ktory przejmowal by sie czymkolwiek poza swoim wlasnym biurkiem.
    Sadze iz mozna tylko czekac bo i tak w zaden sposob nie mozna wplynac na
    poczynania naszego monopolisty. Dzwoniac do TPSA jest sie odsylanym do
    kolejnych 5 numerow telefonu i nigdzie nie ma czlowieka ktory zechcialby
    zajac sie sprawa. Kazdy stara sie odrzucic problem dalej zeby tylko sie z
    nim przypadkiem nie musiec borykac. Jesli firma ma tyle roznych pionow i
    urzednikow co TPSA to poprostu brakuje w niej bezposredniego kontaktu z
    klientem a to jak widac nie prowadzi do niczego dobrego.
    Jesli chodzi o narzekanie to raczej ono rownierz nie zmieni poczynan TPSA
    ale moze przynajmniej pomoze narzekajacym ;).

    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 20. Data: 2003-01-27 17:06:49
    Od: Shot <s...@s...prv.pl>

    Witam.

    Zbigniew Sikora pisze:

    > Moja opinia dotyczyła
    > wyłącznie tych, którzy taką alternatywę mają.

    A co ja mam zrobić (pytam serio)? W tej chwili płacę Tele2 374 zł/mies.
    za łącze 64 kbit/s, i jak tylko iDSL będzie w mojej okolicy jako-tako
    działać[1], to zamierzam się na Tepsę przesiąść. Innych możliwości nie
    mam. Szczytne ideały szytnymi ideałami, ale płacenie więcej za osiem
    razy wolniejsze łącze to też IMHO przesada.

    [1] podobno w marcu, ale słyszałem, że już teraz się poprawiło...
    czekać czy nie czekać, czekać czy nie czekać...

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    "Jak powinno się zabezpieczyć komputer jeżeli ma się SDI?"
    "Szybko."