  • 11. Data: 2002-07-11 23:19:54
    Temat: Re: Neostrada + - wrazenia z placu boju?
    Od: Marek TROFIMIUK <m...@s...waw.pl>

    Tomasz Torcz, BG <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl> wrote:
    > Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl> :

    > a wczesniej nie ma dostepu do internetu? to skad pobrac adres IP
    > tej strony nie mogac dobic sie do nameserwerow?
    > dziwne to troche

    dostajesz ip, ip serwerow dns itp od serwera dhcp, potem wchodzisz na strone
    login.neostrada.pl(10.1.1.35), logujesz sie i dziala :)

    pozdr.

    --

    :: Marek Trofimiuk :: Unix is user friendly.
    :: m...@s...waw.pl :: He's just very picky about who his friends are...

  • 12. Data: 2002-07-11 23:19:58
    Od: krzyss <k...@k...com>

    > w umowie bedziesz mial ze nie mozesz udostepniac lacza poza lokal, a co do
    > stalosci polaczenia to napewno bedziesz sie logowal conajmniej raz na 48
    > godzin (przewaxnie rano) TP SA robi TIME-OUT (zapisali sobie to nawet w
    > regulaminie (robia to po to abys dokonal autoryzacji polaczenia...))

    A ja loguje sie co 8-12 dni... jak cos nagrzebia w tpsa zazwyczaj o tym
    uprzedzaja...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 13. Data: 2002-07-11 23:20:05
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    Gelo z konta g...@p...fm dnia 11-07-2002 16:45 napisał/a :

    > przez www podalesz login i haslo w okienko, lub urzywasz spreparowanego
    > linku z loginem i haslem

    jak taki link spreparowac?

  • 14. Data: 2002-07-12 08:10:04
    Od: "sjs" <s...@g...pl>

    > jak taki link spreparowac?

    Link z Neostrady

    http://login.neostrada.pl/dashboard?fcn=accountLogon
    &username=USER&password=
    PASS

    gdzie:
    USER - Twoj login
    PASS - Twoje haslo

    pozdrawiam

    sjs

  • 15. Data: 2002-07-12 08:10:20
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    > mam neo 256 od ponad roku; przerwy w dzialaniu byly sporadyczne i
    zazwyczaj zapowiadane na str neo

    nie mozesz miec od ponad roku, skoro neostrada dziala na terenie calej
    polski od sierpnia ubieglego roku ;-)

    ZMORA

  • 16. Data: 2002-07-12 14:28:56
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) wrote:

    > Wada Neo
    > (i chyba wszystkich lacz asymetrycznych) jest to, ze jesli wysylasz badz
    > odbierasz cos z maksymalna przepustowoscia, to w druga strone transfer
    > calkowicie zamiera.

    Iii tam. Wystarczy się dobrze skonfigurować. Dotyczy nie tylko NEO,
    ale wszystkich łącz asymetrycznych (i nie tylko).

    Problem (tych co się nie skonfigurowali) polega na tym, że mają
    niewielki upstream, co w połączeniu ze stosunkowo szybkim łączem
    komputer-modem powoduje kolejkowanie pakietów wysyłanych z komputera w
    modemie. Kolejka potrafi być na tyle długa, że zabija wszelką
    interakcyjną pracę, a także odpowiednio szybkie potwierdzanie
    przychodzących pakietów.

    Wystarczy zrobić dwie rzeczy:

    1. Ograniczyć pasmo na łączu komputer - modem (czyli np. na
    ethernecie) do powiedzmy 97% tego, co modem pozwala wypchnąc. W tym
    momencie kolejka przenosi się z modemu do komputera i dzięki temu
    możemy przejść do punktu 2.

    2. Skonfigurować odpowiednio priorytet pakietom w kolejce. Np.:
    - w pierwszej kolejności ACKi, interaktywne ssh
    - w drugiej kolejności pakiety na port 80, 110 itp.
    - w trzeciej kolejności reszta.

    Efekt - upload przestaje być zauważalny.

    Jak to zrobić?
    Linux - Advanced Routing HOWTO.
    Windows - Nie mam zielonego pojęcia, ale sądzę że wątpię ;-)

    Jacek

  • 17. Data: 2002-07-12 14:29:08
    Od: Marek TROFIMIUK <m...@s...waw.pl>

    "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> wrote:
    > zazwyczaj zapowiadane na str neo

    > nie mozesz miec od ponad roku, skoro neostrada dziala na terenie calej
    > polski od sierpnia ubieglego roku ;-)

    mylisz sie; neostrade 256 mam od kwietnia 2001r. (do poczatku okresu pilotazowego)

    pozdr.

  • 18. Data: 2002-07-12 14:29:14
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "Marek TROFIMIUK" <m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Gelo <g...@p...fm> wrote:
    > [..]

    > jak wyglada sprawa z logowaniem, czy cos sie zmienilo w porownaniu z neo
    512?
    > czy wprowadzili w koncu PPPoE?

    Jest PPPoE. Każdy dostaje płytkę z klientem pppoe, robi instalkę i działa.

    MK

  • 19. Data: 2002-07-13 14:37:21
    Od: Marek TROFIMIUK <m...@s...waw.pl>

    MarK <m...@n...poznan.tpsa.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marek TROFIMIUK" <m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > 512?

    > Jest PPPoE. Każdy dostaje płytkę z klientem pppoe, robi instalkę i działa.

    czy ktos wie jakiego klienta PPPoE daj pod linuksa?

  • 20. Data: 2002-07-13 14:38:03
    Od: "Metto" <m...@a...net>

    Paweł Zamaro <z...@p...fm> napisał(a):

    > nie mozesz miec od ponad roku, skoro neostrada dziala na terenie calej
    > polski od sierpnia ubieglego roku ;-)

    moj kumpel ma neo jakos od marca/kwietnia 2001, wiec jak chcesz byc lekko
    zlosliwy to badz pewny swoich informacji :)

    Michal
    m...@a...net
    www.yelonki.com