  • 1. Data: 2013-12-12 08:46:10
    Temat: Netbook z wbudowanym modemem 3G
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Witam.
    Czy producenci się już całkiem na netbooki obrazili? Guglam i guglam i
    nic nie znajduję.
    Może ktoś poratuje, potrzebuję kilku sztuk nowych netbooków 10-12 cali w
    miarę lekkich z wbudowanym modemem 3G. Pół roku temu kupiłem Acery
    Aspire One 722 z 3G i jest to wystarczające, teraz nic nie mogę znaleźć.
    Szukać po sklepach stacjonarnych jakichś leżaków magazynowych?
    Może ktoś ma jakieś namiary? Mile widziany preinstalowany Windows 7.
    spider

  • 2. Data: 2013-12-12 10:47:08
    Temat: Re: Netbook z wbudowanym modemem 3G
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-12 08:46, spider pisze:
> [...]
    > Szukać po sklepach stacjonarnych jakichś leżaków magazynowych?
    > Może ktoś ma jakieś namiary? Mile widziany preinstalowany Windows 7.

    Nie ma. I już raczej nie będzie. Tablet rządzi, co ma swoje plusy, ale
    ma też minusy. Chyba już nikt nie produkuje netbooków. Nawet jak coś
    kupisz to pewnie używane i potem będzie z ewentualnym serwisem problem.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 3. Data: 2013-12-12 10:55:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-12-12, o godz. 08:46:10
    spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > znaleźć. Szukać po sklepach stacjonarnych jakichś leżaków
    > magazynowych? Może ktoś ma jakieś namiary? Mile widziany

    Z netbookami będziesz miał problem - zaprzestano produkcji. W to
    miejsce weszły tablety (tanie) i ULC (drogie). Szukaj małych (okolice
    13 cali) notebooków wyposażonych w modem 3G. Widze na Alledrogo Dell
    Altitude E5430 albo HP Probook 6460 za ~1900-2000PLN. No ale to 14 cali.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2013-12-12 14:36:28
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    > Z netbookami będziesz miał problem - zaprzestano produkcji. W to
    > miejsce weszły tablety (tanie) i ULC (drogie).

    No lipa, pojeździłem jeszcze po sklepach stacjonarnych ale patrzyli na
    mnie jak na dinozaura. Najgorsze jest to że nawet zwykłych notebooków z
    3g jest jak na lekarstwo. A to będzie sprzęt kilka razy dziennie
    wyciągany/uruchamiany/chowany w różnych warunkach i dodatkowe pieprzenie
    się z modemem na usb może być irytujące, nie mówiąc już o wyrobieniu
    gniazda usb, czy wtyczki modemu. No nic może gdzieś znajdę sprzęt z
    gniazdem SIM i antenką a modem na pci się dokupi osobno.
    Ale chyba łatwiej będzie kupić telefon z możliwością uruchomienia punktu
    dostępowego Wi-Fi do internetu.
    --
    spider

  • 5. Data: 2013-12-12 14:48:20
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.12.2013 14:36, spider pisze:

> [...]
    > gniazdem SIM i antenką a modem na pci się dokupi osobno.
    > Ale chyba łatwiej będzie kupić telefon z możliwością uruchomienia punktu
    modem gsm->wifi kosztuje 150zł....

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-12-12 16:02:03
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-12-12 14:36, spider pisze:
> [...]
    > gniazdem SIM i antenką a modem na pci się dokupi osobno.
    > Ale chyba łatwiej będzie kupić telefon z możliwością uruchomienia punktu
    Dell Latitude E4310 spelni w 200% Twoje oczekiwania. Czas pracy na
    baterii 4h.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2013-12-12 16:42:48
    Od: m <m...@g...com>

> [...]
    > wyciągany/uruchamiany/chowany w różnych warunkach i dodatkowe pieprzenie
    > się z modemem na usb może być irytujące, nie mówiąc już o wyrobieniu

    Kup modem na expresscard. Kiedyś były bardzo drogie a potem w okolicach
    roku temu na allegro nagle staniały do ok. 100zł. Nie musisz się
    pieprzyć z wkładaniem/wyjmowaniem z USB.

    A ponadto, kiedy jeszcze modem na expresscard był pieruńsko drogi,
    przymierzałem się do przelotki kątowej do USB, tak żeby portu nie
    wyłamywać, rzepa na taśmie samoprzylepnej i "przyrzepić" modem do obudowy.

    > Ale chyba łatwiej będzie kupić telefon z możliwością uruchomienia punktu
    > dostępowego Wi-Fi do internetu.

    Też, ale masz 2 baterie do pilnowania zamiast jednej.

    p. m.

  • 8. Data: 2013-12-12 16:58:11
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj spider, 12 gru 2013 w news:l8ce4s$pep$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > No lipa, pojeździłem jeszcze po sklepach stacjonarnych ale patrzyli
    > na mnie jak na dinozaura. Najgorsze jest to że nawet zwykłych
    > notebooków z 3g jest jak na lekarstwo.

    Jeszcze są modemy wwan - ale tu trzeba zdaje się znawcę od
    kompatybilności.

  • 9. Data: 2013-12-12 17:43:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    spider pisze tak:

    > No lipa, pojeździłem jeszcze po sklepach stacjonarnych ale
    > patrzyli na mnie jak na dinozaura.

    Bo jakiś pojeb stwierdził, że ekran bez klawiatury jest fajny.

    Czy wiesz jakiego teraz szyku zadaję moim Samsungiem, który się mieści
    w mniejszej kieszeni plecaka? Po podłączeniu do tv jest w stanie
    wysterować osobno dwa ekrany 1024x600 i 1920x1080. Już dwie osoby
    chciały go odkupić.

    > Najgorsze jest to że nawet zwykłych notebooków z
    > 3g jest jak na lekarstwo.

    Bo to kretyni projektują. żeby przez tyle lat nie upowszechnił się
    jakiś standardowy wbudowany odbiornik myszy i kółko ciszej głośniej.

    > A to będzie sprzęt kilka razy dziennie
    > wyciągany/uruchamiany/chowany w różnych warunkach i dodatkowe
    > pieprzenie się z modemem na usb może być irytujące, nie mówiąc już
    > o wyrobieniu gniazda usb, czy wtyczki modemu.

    Mam modem na kablu 1m żeby go nie złamać (modem operatora) i kłaść
    modem przy szybie. Razu jednego w Sławnie, wredny bahor wtargnął mi na
    jezdnię. Netbook pofrunął, uderzył o gródź silnika w nogach ale port
    usb się nie wyłamał.

    --
    Piter

  • 10. Data: 2013-12-12 18:48:20
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    I poszperałbym w seriach biznesowych HP Compaq.

    -----