eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia -LLU › Netia -LLU
  • From: "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Netia -LLU
    Date: Wed, 6 Oct 2010 09:15:53 +0200
    Lines: 27
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 101005-1, 2010-10-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <4cac2212$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1286349330 212.85.112.42 (6 Oct 2010 09:15:30 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@f...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232296
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Od jakiegoś czasu mam wszystkie usługi od Netii na "pętli lokalnej".
    Co do jakości usług jak dla mnie "szarego żuczka" wszystko jest OK.
    Ale że jestem trochę dociekliwy prosiłbym grupowiczów o wyjaśnienie jak to
    jest podłączone (koncentrator?), może jakieś linki gdzie mógłbym coś
    poczytać na ten temat?
    Na lini TP moje "ucho" było przyzwyczajone do tonu sygnału wołania który
    generowała centrala wywoływana (docelowa). Często telefonuję do US i UK, a
    jak sami wiecie tam te sygnały są inne, szczególnie ten brytyjski. Natomiast
    teraz cały sygnał wołania generuje mi "koncentrator". Pomyślałem... że się
    czepiam, najważniejsze że można uzyskać połączenie... :-)
    Najbardziej to mnie w tym denerwuje...
    Wybieram nr do Play (użytkownik ma wył. tel. bez poczty głosowej), w
    słuchawce słyszę zajętość, dzwoniąc z innych sieci zawsze jest jakiś
    komunikat "abonent jest poza zasięgiem...." itp.
    Inna sytuacja...
    Wybieram nr do sieci TP... zajęty... zajęty... Wybieram ten nr z komórki...
    "nie ma takiego nr".... wporządku, coś przynajmniej wiem...
    Proszę napisać czy mam składać jakąś pisemną reklamację do Netii, bo z
    konsultantami to szkoda gadać, "bo takie są ustawienia i już..."
    Czy też Netia to jakieś dziadostwo... ?

    --
    Mirek
    on the air as SQ6QQ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: