  • 1. Data: 2015-02-27 16:04:43
    Temat: Nie ma co kupić nowego do 40k :(
    Od: Tom <T...@d...com>

    No nie ma, niewielkie o rozsądnych osiągach.

    Kiedyś napaliłem się na nową fabię ale jak zobaczyłem że pakują do tego
    1.0 MPI to zgroza.

    coś przeoczyłem? (w segmencie wielkościowym fabia)

    pzdr TOM

  • 2. Data: 2015-02-27 17:46:08
    Temat: Re: Nie ma co kupić nowego do 40k :(
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-02-27 o 16:04, Tom pisze:
    > No nie ma, niewielkie o rozsądnych osiągach.

    A tfu, Sandero?

    --
    radar

  • 3. Data: 2015-02-27 18:07:03
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-02-27 o 17:46, radar pisze:

    > A tfu, Sandero?

    wszystkie daćki mi się podobają, ale niewiadoma jeżeli chodzi o korozję,
    niestety nie zaryzykuję, po obecnych doświadczeniach (palio 1.6 2000
    którego zjadła ruda i muszę go zezłomować a fajnie się sprawował)

    samochodzik ma być 8lat lub dłużej

  • 4. Data: 2015-02-27 18:40:05
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > samochodzik ma być 8lat lub dłużej
    szukam starego parcha akurat i najlepiej sie spisuja pod wzgedem konsumpcji
    wszelakiej, z naciskiem na kolor brazowy - to francuzy.
    podzwon u citroena cos powinni znalezc.
    no i moze cos z zeszlego roku zostalo...

  • 5. Data: 2015-02-27 18:57:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tom" <T...@d...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > No nie ma, niewielkie o rozsądnych osiągach.
    >
    > Kiedyś napaliłem się na nową fabię ale jak zobaczyłem że pakują do tego
    > 1.0 MPI to zgroza.
    >

    > coś przeoczyłem? (w segmencie wielkościowym fabia)

    Jak może być golas to Dacia Sandero.
    Ale Kia Rio z lekkim rabatem też powinna się wmieścić w cenę.

  • 6. Data: 2015-02-28 06:34:40
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-02-27 o 18:07, Tom pisze:
> [...]
    > niestety nie zaryzykuję, po obecnych doświadczeniach (palio 1.6 2000
    > którego zjadła ruda i muszę go zezłomować a fajnie się sprawował)

    Mam Logan MCV MR09. Cała blacha to ocynk, oprócz drzwi z tyłu. Teraz
    aucie idzie szósty rok i wszystkie blachy oryginalne. Problem to wielka
    buda i hałas. Nie da się jeździć pow. 110 ale akurat mi to nie
    przeszkadza. Mam zamiar jeździć tym tak długo jak zgnije ;)

    --
    radar

  • 7. Data: 2015-03-01 19:26:35
    Od: t...@g...com

    http://www.nowesamochody.info/forum/categories/nowy-
    samoch%C3%B3d-do-40-ty%C5%9B-z%C5%82-

    tu chlopaki z pewnoscia cos poradza... ale szukasz auta z prawdziwym silnikiem to
    Peugeot 301 1.6 VTI 115 KM cie zadowoli. Z dala od salonu skody. Marka niby tania w
    reklamach w praktyce trzymaja ceny jak u niemca choc zarobki u nich w fabryce jak u
    rusa.

  • 8. Data: 2015-03-13 19:35:35
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > niestety nie zaryzykuję, po obecnych doświadczeniach (palio 1.6 2000
    > którego zjadła ruda i muszę go zezłomować a fajnie się sprawował)

    No właśnie tez myślałem nowej Daci Sandero Stepway, niepowiem nawet ładne autko:

    https://www.youtube.com/watch?v=rYGwOHcvh94

    i nawet cena do 50k nienajgorsza ale wyczytałęm, że podobno diesle w 1,5 dci nie mają
    zamków na panewkach:

    http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/31
    5.html

    "[...] Niestety - użytkownicy samochodów z tym silnikiem żalą się na niską trwałość
    układu wtryskowego oraz na problemy z panewkami wału korbowego.[...]".

    Myslałem również o nowej skodzie Fabi w gazie, ale jasna cholera montują tam teraz w
    ... benzyniakach jakies silniki TSI z..... DWOMA SPRĘŻARKAMI:

    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1-4-tsi-grozi-
    powaznymi-awariami/grxb9

    a w dieslu w skodzie nie ma już klasycznego 1,9 TDI .... Masakra.

    Jest coś teraz na rynku niedrogiego (do 50k) a wartego polecenia ?.

    Endriu

  • 9. Data: 2015-03-13 19:41:14
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Mam Logan MCV MR09.

    11 - TEDE - #DLS (prod. SIR MICH) / #kurt_rolson 2014
    https://www.youtube.com/watch?v=sD2_RCgVXXM

    Endriu