  • 1. Data: 2015-02-26 23:38:31
    Temat: Ile pali Toyota Avensis ?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Prezydent ustala normę

    http://niusy.pl/9iy

    :-)

  • 2. Data: 2015-02-27 08:49:13
    Temat: Re: Ile pali Toyota Avensis ?
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 23:38, re pisze:
    > Prezydent ustala normę
    >
    > http://niusy.pl/9iy
    >
    > :-)

    o dziwo całkiem zdroworozsądkowo ;-)

  • 3. Data: 2015-02-27 18:03:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tadeusz"

    > Prezydent ustala normę
    >
    > http://niusy.pl/9iy
    >
    > :-)

    o dziwo całkiem zdroworozsądkowo ;-)
    ---
    A numer rejestracyjny ładny ? :-) W jakim trybie można taki numer dostać ?

  • 4. Data: 2015-02-27 18:39:38
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    > Prezydent ustala normę
    >
    > http://niusy.pl/9iy

    Bardzo optymistycznie, u mnie w pracy na Peugeota Partnera 1.4/75KM ustalili
    10l, chociaż nie da się zejść poniżej 14l (jazda tylko w mieście na krótkich
    dystansach). :-)

  • 5. Data: 2015-02-27 22:41:35
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-27 o 18:03, re pisze:

    > o dziwo całkiem zdroworozsądkowo ;-)
    > ---
    > A numer rejestracyjny ładny ? :-) W jakim trybie można taki numer dostać ?

    Biedactwo! Nikt nie załapał szydery?

    :->

  • 6. Data: 2015-03-08 12:54:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-27 o 18:39, nom pisze:

> [...]
    >>

    > Bardzo optymistycznie, u mnie w pracy na Peugeota Partnera 1.4/75KM
    > ustalili 10l, chociaż nie da się zejść poniżej 14l (jazda tylko w

    Mam T25 z silnikiem 2 litry i tylko po mieście w okolicach 11/100km
    pali, więc sobie na większe korki zapas zrobili. Bez tragedii.
    W trasie 8/100 średnia wychodzi. Poniżej 7 to wycieczkowo-krajoznawczo
    jak się jedzie po pustej drodze.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2015-03-08 13:34:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nom n...@u...gazeta.pl ...

    > Bardzo optymistycznie, u mnie w pracy na Peugeota Partnera 1.4/75KM
    > ustalili 10l, chociaż nie da się zejść poniżej 14l (jazda tylko w
    > mieście na krótkich dystansach). :-)

    http://www.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/partner/i
    /silnik-benzynowy-1.4-
    75km-1996-2011/

    Moze czas podszkolic sie w technice jazdy?

  • 8. Data: 2015-03-08 16:35:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:XnsA45786A5AF12Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > http://www.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/partner/i
    /silnik-benzynowy-1.4-
    > 75km-1996-2011/
    >
    > Moze czas podszkolic sie w technice jazdy?

    Może czas podszkolić się z wklejania linków?

  • 9. Data: 2015-03-08 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nom n...@u...gazeta.pl ...

    /silnik-benzynowy-

    > Może czas podszkolić się z wklejania linków?

    Zapewne.
    Jestem otwarty na naukę, bo rzeczywiście nie mam pojęcia jak poradzić sobie
    z tym tematem w swoim czytniku (oczywiscie poza wklejaniem linku skróconego
    np. przez tiny.)

  • 10. Data: 2015-03-11 19:45:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:XnsA457AB6FE7ACBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > sobie
    > z tym tematem w swoim czytniku (oczywiscie poza wklejaniem linku

    Poza tym w tym linku co podałeś nie ma nic o zużyciu paliwa na dystansie
    2-3km.
    Moja prywatna Fabia zużywa średnio średnio 8,5l gazu na 100km. To co Fabią
    potrafię jeździć a Peugeotem nie? :-)
    Tutaj masz porównanie na krótkich trasach:
    http://www.vitay.pl/AutoSwiat/Artykul,Ile-pala-na-kr
    otkich-trasach,9274,1.html
    http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/si
    lnik-2870/news-zuzycie-paliwa-na-krotkich-odcinkach,
    nId,593827

    "Z przeprowadzanych przez redakcję pomiarów wynika, że w samochodach
    kompaktowych z silnikiem benzynowym o mocy ok. 100 KM zużycie paliwa na tak
    krótkich dystansach, przy założeniu zimnego rozruchu, wynosić może ok. 15-18
    l/100 km. Natomiast w modelach z silnikiem Diesla o podobnej spalanie to ok.
    10 l/100 km."

    i tu:
    http://www.blognavi.pl/szkola-bezpiecznej-jazdy-i-ec
    o-drivingu-naviexpert/88-temperatura-silnika-a-zuzyc
    ie-paliwa