  • 1. Data: 2012-11-20 22:32:13
    Temat: Nie mogę zainstalować myszy /klawiatury USB (WIN XP)
    Od: m...@g...com

    Po podłączeniu myszy/klawiatury/czegokolwiek do portu USB system rozpoznaje
    podłączenie urządzenia, rozpoznaje urządzenie ale proces instalacji sterowników
    kończy się komunikatem jak w znalezionym w necie linku:

    http://tomasz.topa.pl/wystapil-blad-podczas-instalac
    ji-urzadzenia-nieprawidlowe-dane.html

    Niestety proponowany w linku sposób rozwiązania problemu nie jest skuteczny. Może
    ktoś podpowiedzieć skuteczne remedium ?

  • 2. Data: 2012-11-20 22:35:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.11.2012 22:32, m...@g...com pisze:
    > Po podłączeniu myszy/klawiatury/czegokolwiek do portu USB
    > system rozpoznaje podłączenie urządzenia, rozpoznaje urządzenie
    > ale proces instalacji sterowników kończy się komunikatem jak
    > w znalezionym w necie linku:

    Masz zły zasilacz i źle zawijasz wiersze.

    Innymi słowy: klasyczny PEBKaC

  • 3. Data: 2012-11-21 00:01:20
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-20 22:32, m...@g...com pisze:
> [...]
    ji-urzadzenia-nieprawidlowe-dane.html

    > Niestety proponowany w linku sposób rozwiązania problemu nie jest skuteczny. Może

    Zasilacz, a jak nie pomoże to płyta do wymiany.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 4. Data: 2012-11-22 02:46:30
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 20.11.2012 o 22:32 <m...@g...com> pisze:

> [...]
    >
    > Niestety proponowany w linku sposób rozwiązania problemu nie jest
    > skuteczny. Może ktoś podpowiedzieć skuteczne remedium ?
    Sprawdz piny w gniazdku USB. Ktorys z nich jest najprawdopodobniej
    uszkodzony, badz cos na plycie.

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.