  • 1. Data: 2018-05-20 23:14:55
    Temat: Nie można wyłączyć zabezp. ekranu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Taki problem - próbowałem wyłączyć blokadę ekranu PIN-em.
    Ale w ustawieniach widzę "Opcja brak - wyłączone przez administratora systemu
    lub ze względu na zmianę magazynu logowania" (czy jakoś podobnie)?

    Ki czort i jak to włączyć?

    Opcja była dostępna, a nie jest. Jedyną zmianą była zmiana SIM-a z Aero2 na
    Playa i chyba nic więcej.

  • 2. Data: 2018-05-21 14:31:27
    Temat: Re: Nie można wyłączyć zabezp. ekranu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >Ki czort i jak to włączyć?
    >Opcja była dostępna, a nie jest. Jedyną zmianą była zmiana SIM-a z

    IMO - on uzywa tego PIN do zabezpieczenia lokalnej pamieci informacji
    logowania.

    Moze wczesniej nic tam nie miales, a teraz masz, i ten PIN (lub inne)
    mu potrzebny.

    VPN nie zakladales ? On wymaga blokady z PIN (lub innej).

    J.