  • 1. Data: 2018-05-14 11:14:35
    Temat: Plaga puszczanych sygnałów
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Dzwoni wiele numerów, których nie ma w książce u mnie.
    Dzwonią a gdy odbieram, rozłączają się, nie oddzwaniam, pewnie chodzi by
    dzwonić i czekać aż muzyczka nabije rachunek.

  • 2. Data: 2018-05-14 12:56:44
    Temat: Re: Plaga puszczanych sygnałów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-14 o 11:14, Borneq pisze:
    > Dzwoni wiele numerów, których nie ma w książce u mnie.
    > Dzwonią a gdy odbieram, rozłączają się, nie oddzwaniam, pewnie chodzi by
    > dzwonić i czekać aż muzyczka nabije rachunek.

    Swego czasu "znalazłem" aplikację TrueCaller.
    Pomaga :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-05-14 17:05:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    >Dzwoni wiele numerów, których nie ma w książce u mnie.
    >Dzwonią a gdy odbieram, rozłączają się, nie oddzwaniam, pewnie chodzi
    >by dzwonić i czekać aż muzyczka nabije rachunek.

    A jakie te numery ?

    Zagraniczne niektore - drogie, ale to powinienes zobaczyc, ze na
    poczatku nie ma +48.
    Czasy jakis bonusow za odbieranie chyba sie skonczyly.

    700-... czy 801-... chyba bys rozpoznal.

    Mysle, ze cie po prostu call center jakies atakuje, teraz
    nowoczesnosc - komputer wykreca numer i laczy z pierwszym wolnym
    konsultantem.
    A ze maja pracowac a nie czekac - wolnego nie ma, wiec cisza.

    J.

  • 4. Data: 2018-05-14 21:15:45
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Borneq
    naskrobał(a):

    > Dzwoni wiele numerów, których nie ma w książce u mnie.
    > Dzwonią a gdy odbieram, rozłączają się, nie oddzwaniam, pewnie chodzi by
    > dzwonić i czekać aż muzyczka nabije rachunek.

    Skłaniałbym sie że to automat zapisujący do bazy danych numery które
    odbierają. Potem taka baza jest sprzedawana za ciężkie pieniądze do różnego
    rodzaju call center...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 5. Data: 2018-05-14 23:24:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-14 o 11:14, Borneq pisze:
    > Dzwoni wiele numerów, których nie ma w książce u mnie.
    > Dzwonią a gdy odbieram, rozłączają się, nie oddzwaniam, pewnie chodzi by
    > dzwonić i czekać aż muzyczka nabije rachunek.

    Masz pewnie polecenie "Dodaj do blokowanych" i już nie zadzwoni.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-05-15 00:56:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-14 o 23:24, Animka pisze:

    > Masz pewnie polecenie "Dodaj do blokowanych" i już nie zadzwoni.

    I tak nie zadzwoni kolejny raz, dopisał do bazy, bazę sprzeda i już z
    innych numerów będą dzwonić.