  • 1. Data: 2018-05-21 17:24:03
    Temat: Numery prywatne
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    Czasami dzwonią "numery prywatne", którym nie chce podawać się kto
    dzwoni, nie odbieram

  • 2. Data: 2018-05-21 17:28:16
    Temat: Re: Numery prywatne
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    W dniu 21.05.2018 o 17:24, Ignacy pisze:
    > Czasami dzwonią "numery prywatne", którym nie chce podawać się kto
    > dzwoni, nie odbieram
    Ostatnio z takim numerem dzwonili z ankiety z MBanku, tylko dlaczego się
    ukrywają?

  • 3. Data: 2018-05-21 17:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ignacy" napisał w wiadomości grup
    >Ostatnio z takim numerem dzwonili z ankiety z MBanku, tylko dlaczego
    >się ukrywają?

    Bo dzwoni jakies call center, gdzie nie ma komu odebrac telefonu.
    A jak odbierze ... to nie beda wiedzieli o co chodzi, bo ktory
    pracownik dzwonil.

    Albo ... dowiesz sie, ze to o ankiete chodzi, to sie wsciekniesz, ze
    naciagaja cie na koszty.
    Po co im to :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-05-21 18:04:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 17:28, Ignacy pisze:
    > Ostatnio z takim numerem dzwonili z ankiety z MBanku, tylko dlaczego się
    > ukrywają?

    Jak zablokowałem z poziomu operatora i telefonu połączenia z numerów
    anonimowych/prywatnych, to mBank ładnie się za każdym razem identyfikuje
    już bo wiedza, że w inny sposób się do mnie nie dodzwonią.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-05-21 22:44:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-21 o 17:24, Ignacy pisze:
    > Czasami dzwonią "numery prywatne", którym nie chce podawać się kto
    > dzwoni, nie odbieram

    Nie mów!
    Naprawdę?
    Niesamowite! Niezwykle ekscytująca informacja.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/