  • 31. Data: 2012-03-11 20:40:43
    Temat: Re: Nie ustapienie pierwszenstwa
    Od: dremka <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 08:12:12 +0100, Myjk napisał(a):

    > Abstrahując od kultury w stosunku do pieszych i faktu, że jadąc z przeciwka
    > w zasadzie nie widać że auto z przeciwka stoi (nie przywiązuje się do tego
    > należytej uwagi)

    Dokładnie - wielu kierowców ustąpnienie pieszemu przez jadącego z przeciwka
    zauważa zbyt późno albo wcale (nieświadowmie) i dlatego w takich sytuacjach
    jednak pieszym bym nie ustępował, głównie dla ich dobra.

    --
    dremka

  • 32. Data: 2012-03-11 21:21:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 20:40:43 +0100, dremka napisał(a):

    > Dokładnie - wielu kierowców ustąpnienie pieszemu przez jadącego z przeciwka
    > zauważa zbyt późno albo wcale (nieświadowmie) i dlatego w takich sytuacjach
    > jednak pieszym bym nie ustępował, głównie dla ich dobra.

    Nie musi zauwazac - wszak tego samochodu moze nie byc, pieszy wchodzi - i
    zanim minie pol jezdni, to kierowca ma czas na reakcje.

    Odpowiedni czas, chyba ze pieszy biegnie, albo jedzie rowerem.

    J.

  • 33. Data: 2012-03-14 19:23:56
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-11 17:56, Shrek pisze:
    > No wprost nie mogę z podziwu wyjść;)

    szkoda, ze dopiero teraz. strach sie bac, jak wielu rzeczy o ruchu
    drogowym jeszcze nie wiesz. mam nadzieje, ze nie spotkam cie nigdy na
    drodze.

    > LOL.

    lol

    > LOL. Przepuszczanie pieszych ma komunistyczny rodowód? Chyba raczej na
    > odwrót - im dalej na wschód od Bugu tym gorzej, im dalej na zachód od
    > odry tym lepiej. Raczej ty wychodzisz na małego komuszka;)

    rozdwojenie jazni czy skleroza? przeczytaj jeszcze raz o czym pisales.
    podpowiem ci, abys sobie poradzil - slowo kluczowe: nagrywanie

  • 34. Data: 2012-03-14 20:15:28
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-14 19:23, mister wrote:

    > szkoda, ze dopiero teraz. strach sie bac, jak wielu rzeczy o ruchu
    > drogowym jeszcze nie wiesz. mam nadzieje, ze nie spotkam cie nigdy na
    > drodze.

    Ja również:(

    > rozdwojenie jazni czy skleroza? przeczytaj jeszcze raz o czym pisales.
    > podpowiem ci, abys sobie poradzil - slowo kluczowe: nagrywanie

    Gdzie? Możesz zacytować?

    Shrek.