  • 1. Data: 2012-03-08 10:02:06
    Temat: problem z wykreceniem swiecy zarowej - ktos tu też mial problem...
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam,

    ktos tu też mial problem z wykreceniem zarowej swiecy - jaki byl final tej
    operacji?

    moge kupic auto - tanio! gdzie jest probklem z jedną świecą.

    no i zastanawiam sie czy nie ryzykować i samemu po probować :)

    doświadczenia mile widziane - najlepiej te, z puentą...;)

    silnik JTD

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-03-08 10:08:30
    Temat: Re: problem z wykreceniem swiecy zarowej - ktos tu te? mial problem...
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-08 10:02, Bartek pisze:
    > witam,
    >

    > ktos tu te? mial problem z wykreceniem zarowej swiecy - jaki byl final tej
    > operacji?
    >

    > moge kupic auto - tanio! gdzie jest probklem z jedn? ?wiec?.
    >
    > no i zastanawiam sie czy nie ryzykowa? i samemu po probowa? :)
    >
    > do?wiadczenia mile widziane - najlepiej te, z puent?...;)

    zalać świecę ropą i poczekać

    gregor

  • 3. Data: 2012-03-08 10:12:59
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Mar 8, 10:02 am, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
    > ktos tu też mial problem z wykreceniem zarowej swiecy - jaki byl final tej
    > operacji?

    Wykręcenie (rozwiercenie) zapieczonej świecy kosztowało mnie (XII.
    2009) 300 PLN i niecałe 2h spędzone w warsztacie. Znajdź w swojej
    okolicy warsztat specjalizujący się w tego typu operacjach. Kierowcom
    w DC polecam warsztat w Stanisławowie Pierwszym.

    Operacja przebiegła bezboleśnie, auto jeździ do dziś :-)

  • 4. Data: 2012-03-08 10:19:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
> [...]

    w DC polecam warsztat w Stanisławowie Pierwszym.

    Operacja przebiegła bezboleśnie, auto jeździ do dziś :-)

    Obok Nieporętu? Czy możesz podać dokładniejsze namiary na ten warsztat?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-03-08 10:26:57
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Mar 8, 10:19 am, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    wrote:
    > Obok Nieporętu?

    Dokładnie tak :-)

    http://okserwislz.neostrada.pl/kontakt.html

  • 6. Data: 2012-03-08 17:42:36
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > moge kupic auto - tanio! gdzie jest probklem z jedną
    > świecą.

    Problem z wykręceniem świecy jest czynnikiem decydującym o
    zakupie tego auta? ;-))
    A tak poważnie to w moim od ponad roku (czyli dwie zimy)
    przynajmniej jedna świeca nie grzeje, i jakoś nawet tego
    odczuwam przy zapalaniu...
    Możesz spróbować plać naftą albo ropą, jest szansa że po
    jakimś czasie odpuści.

  • 7. Data: 2012-03-08 17:45:03
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...nawet tego NIE odczuwam przy zapalaniu...

    Miało być :-)

  • 8. Data: 2012-03-09 07:23:58
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A tak poważnie to w moim od ponad roku (czyli dwie zimy) przynajmniej
    > jedna świeca nie grzeje, i jakoś nawet tego odczuwam przy zapalaniu...

    Ja nie grzeje to przy ujemnych temperaturach musisz odczuwać. Po prostu
    przez pewien czas po odpaleniu ten cylinder dobrze nie przepala.

  • 9. Data: 2012-03-09 08:33:31
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ja nie grzeje to przy ujemnych temperaturach musisz
    > odczuwać.

    Popatrz, nie odczuwam :-). Nawet przy -20 silnik odpalał bez
    problemów. Prędzej dawało się odczuć że słabiej kręcił
    rozrusznik niż to, że nie grzeje jedna świeca...

    > przez pewien czas po odpaleniu ten cylinder dobrze nie
    > przepala.

    Tzn. że co? Że spala się połowa paliwa w cylindrze? ;-)))
    Może przez dwa, trzy pierwsze obroty nie palił ten cylinder,
    to wszystko...

  • 10. Data: 2012-03-09 12:15:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    wrote:
    > Obok Nieporętu?

    Dokładnie tak :-)

    > Czy możesz podać dokładniejsze namiary na ten warsztat?

    http://okserwislz.neostrada.pl/kontakt.html

    Dzięki!

    --
    Pozdrawiam,