  • 41. Data: 2012-11-04 12:39:03
    Temat: Re: Nie uwazacie ze..
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, Netx <n...@i...pl> wrote:
    > 50% obciążenia może oznaczać że aplikacja obciąża jeden rdzeń i jest
    > jednowątkowa.

    Poprzednik napisał, że aplikacja obciąża mu każdy z dwóch
    rdzeni po 50%.

    pozdrawiam,
    PK

  • 42. Data: 2012-11-04 12:44:39
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, the_foe <t...@w...pl> wrote:
    > http://web.archive.org/web/20080611151316/http://www
    .proline.pl/sklep.php?g=Procesory

    > (lub) http://tinyurl.com/cm3ej6y
    >
    > Intel Celeron 420 1.6 Ghz 512 Cache 800 BOX 95 zł
    > Sempron LE-1200 AM2 BOX 95 zł
    > dane z 11 czerwca 2008 roku, sklep proline.pl

    No tak. Zapomniałem o "legendarnej" pierwszej połowie 2008 roku.

    Nie zmienia to faktu, że te procesory zdecydowanie dużo droższe niż
    dzisiejsze najtańsze modele.

    pozdrawiam,
    PK

  • 43. Data: 2012-11-04 20:33:54
    Od: Netx <n...@i...pl>

    W dniu 2012-11-01 20:58, miumiu pisze:
    > TO moze test w realu - program genexprotools 4.3 demo ze strony
    > www.gepsoft.com
    > Odpalamy pierwszy z brzegu przyklad "Concrete strenght" -> start ->
    czekamy
    > 3 minut z zegarkiem w r?ku i -> stop
    > U mnie 5141 generacji (kombinacji algorytmu genetycznego) zdazyl w tym
    > czasie przeanalizowac.
    > Program jest chyba dobry do takiego testu bo u mnie na dwoch rdzeniach
    > chodzi r?wno na 50% mocy.

    U mnie na niepodkręconym i7 2600K wynik=5309. W tym czasie częstotliwość
    taktowania dzięki chyba "turbo boost" była 3812MHz.
    Ciekaw byłbym Twojego wyniku na E8400 działającym z tym samym
    taktowaniem co u mnie: ~3812MHz.
    Podczas testu miałem obciążenie w/g menadżera zadań Win7 = 12%
    (spodziewane > 12.5%, bo 1/8=0.125)

    Chyba warto też odnotować że w porównaniu do C2D jest pewien postęp w
    nowszych CPU w zaimplementowanych różnych nowych operacjach np. do
    szyfrowania AES - przez co bardzo wzrasta szybkość szyfrowania w np.
    TrueCrypt: prędkość szyforwania AES wzrasta o mniej więcej rząd
    wielkości w porównaniu do C2D.