  • 1. Data: 2004-07-06 14:22:07
    Temat: bramka news->mail newsgate.pl
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Od niedzieli nie działa mi bramka news->mail na newsgate.pl.
    Nie otrzymuję żadnych postów. Rano zdefiniowałem sobie innego
    użytkownika na innym koncie pocztowym i też nic.
    Czy ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2004-07-06 15:06:01
    Temat: Re: bramka news->mail newsgate.pl
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Tak sobie czekalem kiedy pojawi sie pierwszy glupi post, w niedziele
    nic.. poniedzialek dopiero o 16.. to wg mnie sukces

    Wiadomość napisana przez: jureq:

  • 3. Data: 2004-07-06 15:14:18
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    MarcinS wrote:
    > Tak sobie czekalem kiedy pojawi sie pierwszy glupi post, w niedziele
    > nic.. poniedzialek dopiero o 16.. to wg mnie sukces

    Pobudka, już wtorek (ale to nie powód by uprawiać top-posting).

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-