  • 1. Data: 2013-09-24 00:17:25
    Temat: Szokujące wyznania policjanta
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Szokujące wyznania policjanta, który sam zgłosił się do naszego
    reportera Tomasza Pupca, demaskującego nieprawidłowości związane z
    używaniem przez policje radarów typu Iskra.

    YT: http://youtu.be/4q4rKKx_gY4
    ORYGINAł:
    http://ttv.pl/archiwum/99843,policjanci-nie-potrafia
    -obslugiwac-radarow,1923.html

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-09-24 13:02:26
    Temat: Re: Szokujące wyznania policjanta
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reportera Tomasza Pupca, demaskującego nieprawidłowości związane z
    > używaniem przez policje radarów typu Iskra.

    Policjant wysokiej rangi, który szczególnie powinien dbać o przestrzeganie prawa
    i twierdzi, że wszystko jest OK pomimo przekazania mu wątpliwości na temat
    jakości pomiaru prędkości przez Iskry (testy dziennikarzy i opinia policjanta)
    jest dla mnie całkowicie nierzetelny i nie powinien pracować w policji. Przecież
    Iskra nie pozwala na pokazanie zdjęcia zmierzonego pojazdu. Zresztą, czy takie
    "sztuczki" możliwe byłyby w państwie prawa? Oczywiście policja będzie miała
    rację, bo przecież nasz państwo musiałoby zwrócić niemała kwotę za mandaty. To
    możliwe tylko w Polsce, tak jak słynne rondo w Radomiu, gdzie kasują non-stop
    mandaty. Nie zastanawia policji fakt, że skoro tak wielu kierowców stwarza tam
    ponoć "zdarzenia", to cos nie jest tak z oznakowaniem tego ronda? Kasa Vincenta
    pusta, więc każdy grosz się liczy. Statystyki - tak mówią szeregowi policjanci,
    bezpieczeństwo to ponoć priorytet ich przełożonych. Tylko kto w to uwierzy. Ja
    wierzę sierżantowi. Szkoda, że tylko On o tym mówi. Inni wolą nie mieć kłopotów
    przy rozliczaniu z mandatów.

  • 3. Data: 2013-09-24 15:54:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.09.2013 13:02, TM pisze:
> [...]
    > mu wątpliwości na temat jakości pomiaru prędkości przez Iskry (testy
    > dziennikarzy i opinia policjanta) jest dla mnie całkowicie nierzetelny i

    To nie do końca tak. Prawo administracyjne tez go zobowiązuje, ale z
    drugiej strony Policja jest powołana do ścigania przestępstw, a mamy tu
    bz wątpienia doczynienia albo z poświadczeniem nieprawdy albo z
    wyłudzeniem poświadczenia nieprawdy...

    > Oczywiście policja będzie miała rację, bo przecież nasz państwo musiałoby
    > zwrócić niemała kwotę za mandaty.

    Też nie tak. Osoby które nie przyjeły mandatu i przegrały w sądzie
    miałyby mozliwość wzruszenia wyroku, ale tylko jeśli nie upłyneły od
    czasu wyroku 2 lata. Pozostałe osoby (w tym te które mandat podpisały)
    mogłby by dochodzić swojego jedynie w pozwach cywilnych. Przypomnam w
    polskim prawodastwie przyznanie się do winy (czym niewątpliwie jest
    podpisanie mandatu) nie jest dowodem.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-09-24 18:38:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 00:17:25 +0200, anacron napisał(a):

    > Szokujące wyznania policjanta

    Szokujące to by było gdyby jakiś policjant powiedział że wie co pokazuje
    Iskra ;-)

  • 5. Data: 2013-09-24 18:48:07
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > Szokujące wyznania policjanta, który sam zgłosił się do naszego
    > reportera Tomasza Pupca, demaskującego nieprawidłowości związane z
    > używaniem przez policje radarów typu Iskra.

    I chuj z tego wynika, że się tak niekulturalnie zapytam?

    Jaki odsetek mandatów z suszarek jest wystawiony niesłusznie? Promil?
    Lepiej kupić 10x droższe suszarki, żeby zamiast promila było pół?

    Myśleć!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-09-24 19:00:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    anacron wrote:

    >I chuj z tego wynika, że się tak niekulturalnie zapytam?
    >Jaki odsetek mandatów z suszarek jest wystawiony niesłusznie? Promil?
    >Lepiej kupić 10x droższe suszarki, żeby zamiast promila było pół?

    Przy takim zachowaniu Iskry to moze i ze 20%.

    >Myśleć!

    No wlasnie ... po co jakies suszarki ?
    Wysylac propozycje mandatow do wszystkich losowo, przekroczenie
    niewielkie, tak za 200 zl, na glownej ulicy w miejscu zameldowania,
    bez fotki, a jak ktory zaprotestuje, to naslac mu komornika 300 zl za
    niewskazanie.

    A skutek ten sam, kierowcy zwolnia, wypadkow mniej :-)

    J.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-09-25 06:42:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-09-24 00:17, anacron pisze:

    a ten?
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/939321,Policj
    ant-wypisywal-mandaty-za-niepopelnione-przestepstwa

    Jacek

  • 8. Data: 2013-09-26 20:29:57
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-25 06:42, Jacek pisze:
    > a ten?
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/939321,Policj
    ant-wypisywal-mandaty-za-niepopelnione-przestepstwa

    To za przestępstwa karze się teraz mandatami?

  • 9. Data: 2013-09-28 11:21:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2013, Jacek wrote:

    > W dniu 2013-09-24 00:17, anacron pisze:
    >
    > a ten?
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/939321,Policj
    ant-wypisywal-mandaty-za-niepopelnione-przestepstwa

    Ten to jest szczegół.

    Poziom rozregulowania prawa pokazuje zarzut - "osiągnięcie korzyści
    MAJĄTKOWEJ", tak jakby te mandaty kasował do własnej kieszeni.
    Nagroda za "zaangażowanie w służbie" ma się przecież NIJAK do
    faktu ściągnięcia mandatów, prawda? ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2013-09-28 12:46:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1309281118110.2712@quad..
    .

    ant-wypisywal-mandaty-za-niepopelnione-przestepstwa

    > Ten to jest szczegół.
    >
    > Poziom rozregulowania prawa pokazuje zarzut - "osiągnięcie korzyści
    > MAJĄTKOWEJ", tak jakby te mandaty kasował do własnej kieszeni.

    Raczej chodzi o to, że dostawał od nich premie, albo przynajmniej dzięki
    temu utrzymywał się w robocie, która darmowa nie była.
    Jak nic korzyść majątkowa.