  • 1. Data: 2010-01-23 13:29:11
    Temat: Nie wyrzuciłem tunera SAT analog
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Wręcz przeciwnie,
    uratowałem przed przetopieniem!
    Co można z tego zrobić;
    1. odbiornik kamer bezprzewodowych 1,2 GHz
    2. wykorzystać zasilacz (klasyczny) i obudowę (w sam raz na mały wzm. audio
    i złącz z tyłu pełno)
    3. wykorzystać do ustawiania anten
    4. wykorzystać do "pomiaru" czestotliwości w zakresie 950MHz - 1750MHz
    5...
    Jakieś propozycje, przebudowy ...

    Włodek

  • 2. Data: 2010-01-23 13:33:03
    Temat: Re: Nie wyrzuciłem tunera SAT analog
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Sat, 23 Jan 2010 14:29:11 +0100, Włodzimierz Wojtiuk
    <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >i złącz z tyłu pełno)
    >3. wykorzystać do ustawiania anten
    >4. wykorzystać do "pomiaru" czestotliwości w zakresie 950MHz - 1750MHz

    5. Odbiornik telewizji amatorskiej ATV
    6. Odbiornik ADS-B - własna kontrola lotów ;)
    http://rxcontrol.free.fr/PicADSB/index.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-23 19:07:50
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wręcz przeciwnie,
    > uratowałem przed przetopieniem!
    > Co można z tego zrobić;
    [...]

    Ja to tak klasycznie - czekam, aż mój RX TV SAT przemieni się w RX ATV.
    Samoistnie ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 4. Data: 2010-01-23 23:47:58
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Marcin Sroczyk pisze:
    > 6. Odbiornik ADS-B - własna kontrola lotów ;)
    > http://rxcontrol.free.fr/PicADSB/index.html

    Ciekawa sprawa, czego to ludzie nie wymyslą, niesamowite. czy ja dobrze
    rozumem, znaczy to to odbiera sygnały identyfikacyjne z samolotów ?. He
    he jak byłem mały to spisywałem numery rejestracyjne teraz na starość
    wypada przerzucic sie na samoloty ;-)
    pozdr
    AK

    swoją drogą jak macie znacie takie ciekawe linki to wrzućcie proszę.
    Strasznie fajna sprawa przyjrzec sie pomysłom ludzi. dzieki

  • 5. Data: 2010-01-24 16:33:05
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010 00:47:58 +0100, Andrzej Kmicic
    <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >swoją drogą jak macie znacie takie ciekawe linki to wrzućcie proszę.
    >Strasznie fajna sprawa przyjrzec sie pomysłom ludzi. dzieki

    Ten radar to coś jak na tej aukcji, tylko do wykonania w warunkach
    domowych:
    http://allegro.pl/item885492837_wirtualny_radar_airn
    av_radar_box_jak_sbs_1_inradio.html

    Na zwykłym skanerze można 'słuchać' komunikatów ACARS.