  • 1. Data: 2009-03-03 13:15:17
    Temat: Niech mi ktos wyjasni
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Witam,

    Dlaczego chorwacki program Z1 odbieram na Cyfrze+ a na "n" (drugi kabel z
    tego samego talerza) nie?

    Leś

  • 2. Data: 2009-03-03 13:38:25
    Temat: Re: Niech mi ktos wyjasni
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    css.wroc.pl
    użytkownik *Leslaw Zimny* napisał(a):

    > Dlaczego chorwacki program Z1 odbieram na Cyfrze+ a na "n" (drugi kabel z
    > tego samego talerza) nie?

    Bo C+ ma go na swojej liście kanałów, a "n" nie.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2009-03-04 09:19:57
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Bo C+ ma go na swojej liście kanałów, a "n" nie.

    No tak.
    Ale co zrobic, aby program Z1 był w "n"?

    Leś

  • 4. Data: 2009-03-04 09:22:19
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Bo C+ ma go na swojej liście kanałów, a "n" nie.
    >

    > No tak.
    > Ale co zrobic, aby program Z1 był w "n"?

    Napisać list do "n" ?