  • 1. Data: 2009-03-03 22:24:04
    Temat: N sport w TnK
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Rozumiem że w odróżnieniu od n-ki, w TnK Nsport leci w SD i dvb-s mpeg-2.
    A czy chociaż w 16:9 (mecze Pucharu Polski i Ligi Mistrzów głównie mnie
    interesują)?

    Jak długo realnie trwa aktywacja?
    Są szanse że wyrobią się w kilka godzin?

  • 2. Data: 2009-03-03 23:36:42
    Temat: Re: N sport w TnK
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > interesują)?
    >
    > Jak długo realnie trwa aktywacja?
    > Są szanse że wyrobią się w kilka godzin?

    tak, dla TnK leci w SD.
    16/9 ? muszę sprawdzić u kumpla, ja mam HD.
    aktywacja? kilka do kilkunastu minut.

    pawell

  • 3. Data: 2009-03-03 23:41:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > tak, dla TnK leci w SD.
    > 16/9 ? muszę sprawdzić u kumpla, ja mam HD.

    Ale co masz HD?
    Rozumiem że masz N-kę a nie TnK?

    > aktywacja? kilka do kilkunastu minut.

    To sobie chyba sprawię i jutrzejszy mecz zaliczę. ;-)

  • 4. Data: 2009-03-03 23:43:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale co masz HD?
    > Rozumiem że masz N-kę a nie TnK?

    tak

    > To sobie chyba sprawię i jutrzejszy mecz zaliczę. ;-)

    aktywacja przez neta, masełko...

    pawell

  • 5. Data: 2009-03-04 12:12:49
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Cavallino napisał(a):
    > Rozumiem że w odróżnieniu od n-ki, w TnK Nsport leci w SD i dvb-s mpeg-2.
    > A czy chociaż w 16:9 (mecze Pucharu Polski i Ligi Mistrzów głównie mnie
    > interesują)?

    Rzadko kukam na to, jak ostatnio patrzyłem było 16:9

    > Jak długo realnie trwa aktywacja?

    Aktywowałem najpierw przez net, podłączyłem tuner (chwilę zeszło) i zadziałało
    od ręki- na pewno poniżej godziny.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-03-04 12:31:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:

    > Aktywowałem najpierw przez net, podłączyłem tuner (chwilę zeszło) i
    > zadziałało
    > od ręki- na pewno poniżej godziny.

    Ma ktoś tuner z Conaxem w Poznaniu, żeby u niego aktywować?