  • 1. Data: 2009-11-09 13:08:29
    Temat: Nietypowy problem z dyskiem
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.COM>

    Witam,

    chciałbym skonsultować następującą sprawę. Otóż mam dysk 1000GB (Seagate
    seria 12).

    Chciałem zamienić flagę aktywności pomiędzy dwoma partycjami i toporny
    programik, którym to zrobiłem, "powiększył" mi dysk do 1433 GB.

    Z tego powodu Menedżer Dysków w WinXP wyświetla mi teraz między dwiema
    partycjami nieistniejący obszar, który on oznacza jako unallocated.

    Wiem, że nie mogę teraz nic ruszać z partycjami, bo wszystko się wywali
    i stracę dane.

    Dlatego moje pytanie brzmi - w jaki sposób mogę z powrotem przywrócić
    prawidłowy rozmiar dysku?

    --
    Z góry dziękuję za pomoc,

    Tomasz Wójtowicz