  • 11. Data: 2010-11-25 00:22:32
    Temat: Re: Nieudane flashowanie BIOSu
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    tarnus pisze:

    > Przecież się pośmiałem....

    Mnie nie do śmiechu - ale fuckt - można sie pośmiać... W sumie jak się
    ktoś poślizgnie na ulicy - to oczywiste, że się wszyscy śmiejemy... ;)

    > Co do kodowania to u mienia:
    > charset="iso-8859-2

    Jest ok - w przeglądarce FF się kaszaniło (teraz subskrybuję spod TB).

    Pzdr, OMSON

    P.S. W sumie teraz to i ja sie mogę pośmiać, skoro Dell zareagował w
    ramach gwarancji. :)

  • 12. Data: 2010-11-25 12:58:05
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    P.S. Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem
    sprawę jak kretyn flashując pod Windows. Nie wiem co mnie
    podkusiło... :/
    ->

    Skoro jest taka możliwość dana od producenta to powinno działać.

  • 13. Data: 2010-11-25 21:01:23
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "maX" napisał:

    > Z konsoli? To są polecenia dla dosa, a nie wiem czy konsola jest
    > kompatybilna z dosem.

    Jak nie wiesz to się dowiedz. Konsola w XP, czy okno nibyDOS w Win9x to
    protezy dobrze udające "prawdziwego" DOS i wykonują te same polecenia.

    Remek

  • 14. Data: 2010-11-27 08:39:15
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 24 listopad (środa) gdy o godz. 11:26 *OMSON* napisał(a):

    > Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem
    > sprawę jak kretyn flashując pod Windows. Nie wiem co mnie
    > podkusiło... :/

    Flashowanie pod windowsem w notebookach/netbookach to standard, nie rozumiem
    czemu płaczesz. Zadzwoń do Della i wyslij go na gwarancji jesli jeszcze
    jest.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 15. Data: 2010-11-27 09:12:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-27 09:39, Użytkownik Chichotek napisał:

    > Flashowanie pod windowsem w notebookach/netbookach to standard, nie rozumiem
    > czemu płaczesz. Zadzwoń do Della i wyslij go na gwarancji jesli jeszcze
    > jest.

    I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika
    w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-11-27 13:15:38
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    RadoslawF nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika
    > w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to.

    Którego zapłaty bym odmówił, bo soft do aktualizacji biosu ma być
    debiloodporny.
    Przem

  • 17. Data: 2010-12-02 14:59:17
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    RadoslawF pisze:

    > I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika
    > w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to.

    Nie siej żarem bo grozi pożarem... :)
    Netbooka dzisiaj dostarczył kurier. Nikt nie wystawił rachunku...

    Pzdr, OMSON