  • 1. Data: 2010-08-27 13:50:17
    Temat: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
    uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

    Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to bym
    gdzieś dojechał).

    Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

    Icek

  • 2. Data: 2010-08-27 14:04:50
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Icek

> [...]
    > uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).
    >
    > Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to

    Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-08-27 14:18:00
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 08/27/2010 01:50 PM, Icek wrote:
    > Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki

    Trzeba było kupić bez usterek.
    :-)

  • 4. Data: 2010-08-27 14:31:34
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Icek pisze:
    > Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

    Nie ma tragedii na tle konkurencji nie wypada jeszcze tak źle.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-27 14:36:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 13:50:17 +0200, Icek wrote:
> [...]
    >gdzieś dojechał).
    >Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

    No wiesz, swego czasu w nubirze tez srednia wychodzila 3/100kkm.
    Mimo wszystko nie uwazalem tego za bardzo zle auto .. ale sobie nie
    kupilem. Choc czasem sobie mysle - a moze by nubire kupic?
    Ale wtedy sobie przypominam - juz raz powiedziales NIE ?
    Ale glownie dlatego ze za duzo pali i za glosna :-)

    Czas sie przyzwyczaic - auta sa na tyle skomplikowane ze wszystko moze
    zawiesc, wtedy siegamy po komorke i dzwonimy na numer assistance :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-08-27 14:37:20
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie ma tragedii na tle konkurencji nie wypada jeszcze tak źle.

    Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku
    pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?
    WOJO

  • 7. Data: 2010-08-27 14:39:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku
    > pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

    Renault.
    W ciągu 3,5 roku usterek było kilkanaście.
    W tym kilka uniemożliwiających jazdę w jednym roku.

  • 8. Data: 2010-08-27 14:48:10
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    WOJO pisze:
    > Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku
    > pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?
    > WOJO

    citroen, wszystko może się zepsuć nie ma co przesadzać, to masówka jest.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-08-27 14:59:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    krzysiek82 pisze:

    > citroen,

    ciekawe o jakim modelu masz na mysli (w ten sposob powstaja wlasnie legendy)

    - kazde auto tej marki mam po ok. 7 lat i nigdy nie zdazyla sie awaria
    uniemozliwiajaca kontynuacje jazdy. Teraz juz 4ty citroen - nosz kurde,
    chyba kupilem jakies uszkodzone, bo nie chca sie psuc ;).

    > wszystko może się zepsuć nie ma co przesadzać, to masówka jest.

    zwlaszcza, ze wiekszosc marek bazuje na tych samych komponentach - i to
    najczesciej one sie psuja

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2010-08-27 15:05:25
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    AL pisze:
    > ciekawe o jakim modelu masz na mysli

    berlingo nowe

    > - kazde auto tej marki mam po ok. 7 lat i nigdy nie zdazyla sie awaria
    > uniemozliwiajaca kontynuacje jazdy. Teraz juz 4ty citroen - nosz kurde,
    > chyba kupilem jakies uszkodzone, bo nie chca sie psuc ;).

    różnie bywa, to nie zależy od samego producenta auta a od podwykonawców,
    wiec dzielenie na marki nie ma sensu.

    > zwlaszcza, ze wiekszosc marek bazuje na tych samych komponentach - i to
    > najczesciej one sie psuja

    Dokładnie, a to citroena mam urazę bo ma dodatkowo źle zaprojektowaną
    pod względem antykorozyjności karoserię (wiele szczelin w których jak
    się dostanie wilgoć to nie ma odpływu)

    --
    krzysiek82