  • 1. Data: 2010-08-27 10:48:04
    Temat: Debil roku
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,zawracal-na-autostradz
    ie-doszlo-do-tragedii,15323.html

    aż się w głowie nie mieści :(
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-08-27 11:00:15
    Temat: Re: Debil roku
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    glang pisze:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,zawracal-na-autostradz
    ie-doszlo-do-tragedii,15323.html

    zaczyna się od niewinnego łamania zasad potem coraz poważniej poważniej
    i trup. Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po
    to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-27 11:09:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 11:00, krzysiek82 pisze:
    > Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po
    > to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.
    Jak się nie podoba to wyp...
    --
    Naród

  • 4. Data: 2010-08-27 11:18:18
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Maciek pisze:
    > Jak się nie podoba to wyp...

    odezwał się typowy kretyn :)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-27 11:19:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2010 10:48, glang pisze:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,zawracal-na-autostradz
    ie-doszlo-do-tragedii,15323.html

    > aż się w głowie nie mieści :(
    > pzdr
    > GL

    Należałoby powiesić skurwysyna na przydrożnej szubienicy.

  • 6. Data: 2010-08-27 11:28:28
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Należałoby powiesić skurwysyna na przydrożnej szubienicy.

    trza by go najpierw do chin wyeksportowac bo w polsce wieszajacy zawisnie
    obok:)

    a tak na serio to ręce opadają. Zawracanie na drodze na ktorej sparalizuje
    to ruch - ok rozumiem. ale na autostradzie gdzie kazdy zapitala >150? i
    zaklada ze niczego na drodze nie bedzie???....
    pomijam calkowicie opcje jechania pod prad to rowniez brzmi ciekawie....

  • 7. Data: 2010-08-27 11:29:50
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Należałoby powiesić skurwysyna na przydrożnej szubienicy.

    nie rozumiem czasami kierowców tirów, ostatnio jadę sobie 80km/h na
    70tce w zabudowanym zwalniam bo widzę, że sporo ludzi się kręci jakieś
    dzieciaki itp i jadę regulaminowo, a na CB słyszę sku, chuu i tak dalej,
    mruganie i trąbienie. Co to ma być? Przecież jedna słuszna reakcja na
    coś takiego to uniemożliwienie wyprzedzenia i zwolnienie do 20km/h Ja
    rozumiem, że komuś się spieszy ale bez przesady przepisy to przepisy i
    żaden burak nie może nikogo zmuszać do ich łamania.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-08-27 11:30:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2010 11:28, Michał Gut pisze:

    > trza by go najpierw do chin wyeksportowac bo w polsce wieszajacy
    > zawisnie obok:)

    Jak go złapią ;->

> [...]
    > zapitala >150? i zaklada ze niczego na drodze nie bedzie???....
    > pomijam calkowicie opcje jechania pod prad to rowniez brzmi ciekawie....

    Zwłaszcza w nocy, kiedy bokiem taka blokada będzie z daleka niewidoczna.

  • 9. Data: 2010-08-27 11:31:24
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    dzie-doszlo-do-tragedii,15323.html

    > Należałoby powiesić skurwysyna na przydrożnej szubienicy.

    To jest zbytlagodna kara, przywiazac do auta na linie i przeciagnac od Wrocka do
    Katowic
    ps. kilka miesiecy temu mialem nieprzyjemnosc mijac sie wieczorem na wezle
    murckowskim w Katowicach
    z dostawczakiem, ktory z wjazdu na A4 zrobil sobie wyjazd - szczescie w nieszczesciu
    jakims cudem
    sie zmiescilismu i nie przywalilem w niego -skonczylo sie na telefonie na 112. Nie
    wspomne o czestym
    widoku cofania osobowek lub nawet calych zestawow na A4 w okolicach Wrocka czy GOPu
    lub Krakowa :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-08-27 11:39:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jak się nie podoba to wyp...

    No to ja Ci życzę takiego TIRa na drodze.