  • 1. Data: 2009-07-31 14:09:28
    Temat: Nissin Speedlite Di 866 PRO juz jest
    Od: "085" <z...@g...pl>

    za 900 i troche zlotych - jak na lampe aspirujaca do miana profesjonalnej to
    cena nader korzystna - jestem ciekaw, jak sie bedzie miala do gornej polki
    lamp C i N :]

    p, zul

  • 2. Data: 2009-07-31 18:43:35
    Temat: Re: Nissin Speedlite Di 866 PRO juz jest
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 31 Lip, 16:09, "085" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > cena nader korzystna - jestem ciekaw, jak sie bedzie miala do gornej polki

    Mam Nissin Di622 czyli szczebel nizej, ale lepiej mi sie pracuje (z
    Nikonem D90) niz z Metzem.
    Latwosc ustawiania sily blysku TTL no i waga, jest duzo lzejszy.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-07-31 20:11:16
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 16:09:28 +0200, 085 napisał(a):

    > za 900 i troche zlotych - jak na lampe aspirujaca do miana profesjonalnej to
    > cena nader korzystna - jestem ciekaw, jak sie bedzie miala do gornej polki
    > lamp C i N :]

    Jestem ciekaw jak wygląda serwis Nissina w Polsce. Jeśli korzystnie, to
    może być czarnym koniem tych zawodów ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski