  • 1. Data: 2009-06-04 19:28:24
    Temat: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Wlasnie dzisiaj w skrzynce pocztowej znalazlem list od N. Zmieniaja
    regulamin :D A wiec mozna skorzystac z prawa do rezygnacji z uslugi
    (rozwiazania umowy przed terminem) bez kar umownych :)

    Cacy :D Akurat konczy mi sie 6 mc promocyjnych :D i wezme nowa umowe z
    nowa promocja :)

    BTW
    Jak "podpisuje" sie nowa umowa zdalnie (np przez telefon) i oni
    przysylaja dekoder kurierem to od kiedy liczy sie rozpoczecie
    swiadczenia uslug?

    Od chwili "podpisania" umowy, czy aktywacji dekodera?

    Chodzi mi o to, czy "podpisujac" umowe pod koniec czerwca, a aktywujac
    dekoder 1 lipca bede mial liczone pakiety bezplatne i bezplatne
    (promocyjne) opcje dodatkowe od czerwca (jako pelny miesiac), czy od
    lipca?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-06-05 00:27:56
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Rafal M wrote:
> [...]
    > (rozwiazania umowy przed terminem) bez kar umownych :)
    >
    > Cacy :D Akurat konczy mi sie 6 mc promocyjnych :D i wezme nowa umowe z

    Daj znać ile dni będziesz bez dekodera z powodu całej akcji
    (zwrot/odbiór/aktywacja).

    gacek

  • 3. Data: 2009-06-05 05:19:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > dekoder 1 lipca bede mial liczone pakiety bezplatne i bezplatne
    > (promocyjne) opcje dodatkowe od czerwca (jako pelny miesiac), czy od

    zawsze liczy się od dnia aktywacji.

    pawell

  • 4. Data: 2009-06-05 07:19:58
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Daj znać ile dni będziesz bez dekodera z powodu całej akcji
    > (zwrot/odbiór/aktywacja).

    a dlaczego ma byc bez dekodera? jak już to przez jakiś czas może mieć 2 sztuki

  • 5. Data: 2009-06-05 15:04:53
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Cze, 02:27, gacek <g...@w...pl> wrote:

    > Daj znać ile dni będziesz bez dekodera z powodu całej akcji
    > (zwrot/odbiór/aktywacja).

    0 dni :) Przeciez przy wypowiedzeniu aktualnej umowy z powodu braku
    akceptacji nowego regulaminu bede mial normalnie swiadczona usluge do
    30 czerwca.
    Pod koniec czerwca (powiedzmy ok 25) wypelnie na www wniosek i przysla
    mi nowy dekoder + nowa umowe. Nowy dekoder aktywuje sobie 1 lipca.
    Wiec caly czas bede mial dostep do sygnalu.

    Jedyna nie wygoda to to, ze bede musial oddac im stary dekoder. Ale to
    zrobie przy okazji zakupow w markecie. Wiec specjalnie jechac nie
    bede.

    BTW
    Jak szybko teraz przysylaja dekodery po wypelnieniu wniosku (jako nowy
    klient) na www? Kiedys pamietam czekalo sie 2-3 dni. Jak teraz to
    wyglada? Orientuje sie ktos?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2009-06-05 17:14:51
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >0 dni :)

    skoro nie zgadzasz sie z nowym regulaminem tak dalece, ze rozwiazujesz
    umowe, to dlaczego za chwile podpisujesz nowa, ktora zawiera zapisy tak
    bardzo sprzeczne z twoimi pogladami ?

  • 7. Data: 2009-06-05 17:41:17
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Cze, 19:14, "brum" <b...@o...eu> wrote:
    > skoro nie zgadzasz sie z nowym regulaminem tak dalece, ze rozwiazujesz
    > umowe, to dlaczego za chwile podpisujesz nowa, ktora zawiera zapisy tak
    > bardzo sprzeczne z twoimi pogladami ?

    Bo na tym zyskam. Business is business.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2009-06-05 17:54:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > skoro nie zgadzasz sie z nowym regulaminem tak dalece, ze rozwiazujesz
    > umowe, to dlaczego za chwile podpisujesz nowa, ktora zawiera zapisy tak
    > bardzo sprzeczne z twoimi pogladami ?

    Bo mu wolno?

  • 9. Data: 2009-06-05 19:17:05
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Bo na tym zyskam. Business is business.

    biznes to koncept, ciezka praca, uczciwosc i solidnosc, a przede wszystkim
    bona fide
    to, co opisujesz z biznesem nie ma wspolnych elementow, za to nieodparcie
    kojarzy mi sie z czyms, co podczas spaceru z psem musze po nim posprzatac

  • 10. Data: 2009-06-05 20:37:27
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > kojarzy mi sie z czyms, co podczas spaceru z psem musze po nim posprzatac
    a wiesz dlaczego jest zmiana regulaminu? no właśnie...