  • 11. Data: 2013-01-15 03:54:30
    Temat: Re: Nocna fotografia
    Od: makumba <m...@d...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=8O6IMYSSs7c

  • 12. Data: 2013-01-15 03:58:19
    Od: makumba <m...@d...pl>

  • 13. Data: 2013-01-15 04:28:28
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 14, 2013 9:54:30 PM UTC-5, makumba wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=8O6IMYSSs7c

    Co to ma wspolnego z tematem?
    Kazdy polski debil zawsze ma argument, ze: "a w Ameryce to Murzynow bija".
    Jakbys nie byl debilem, to wiedzalbys, co to jest "czarny piatek".
    Podpowiem ci, ze to jest cos podobnego, jak w polsce "lany poniedzialek"
    i podobnie jest tylko raz do roku.
    No ale debile o tym nie widza.
    Natomiast takie sceny jak na tym nocnym zdjeciu, to nie sa raz do roku,
    o czym mozna dowiedziec sie z opisu.
    Doksztalcaj sie synku, bo to nic nie boli,
    a unikniesz osmieszania samego siebie.

    Slon

  • 14. Data: 2013-01-15 09:46:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-14 23:59, Gil pisze:
    > Im więcej widzę i im więcej ludzię sie mądrują tym bardziej wierzę w
    > słowa - że "każde słowo i myśl została zapisana i będzie pokazana".
    > I wszystko jest ważne.

    Gdzie masz te wszystkie myśli pradziadków? Pisanie pamiętników w XIX
    wieku było powszechne, dziś nie ma nawet promila z tych skarbów.
    Większość ludzi to barbarzyńcy, którzy spuściznę cenią według wagi złota
    i aktów własności nieruchomości. Reszta idzie w śmietnik.
    Na szczęście gromadzeniem śladów przeszłości zaczynają zajmować się
    automaty, które nie są aż tak głupie.

    --
    pozdrawia Adam
    /otworzę Akademię Wiązania Buta, zostanę przedsiębiorcą i rektorem/

  • 15. Data: 2013-01-15 17:51:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:
> [...]
    amlinera-za-duzo-awarii,artykuly,136839,1,1.html

    > Dlatego polacy jako pierwsi postanowili latac tym badziewiem.
    > Sami z sebie robia "krolikow doswiadczalnych?
    > A tak przy okazji, to przeciez wiadomo, ze jak sie nie ma argumentow,
    > to sie pisze, ze w Amerycve, to Murzynow bija.

    weź lepiej sprawdź gdzie już latają te samoloty matole.

  • 16. Data: 2013-01-15 18:19:26
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 15, 2013 11:51:48 AM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    amlinera-za-duzo-awarii,artykuly,136839,1,1.html

    > weź lepiej sprawdź gdzie już latają te samoloty matole.

    po co mam sprawdzac gdzie juz lataja skoro to wiem
    jakbys nie byl matolku wtorntm analfabeta to zauwazylbys
    ze nie pisalem gdzie juz lataja tylko kto byl pierwszym
    krolikiem doswiadczalnym i jeszcze sie z tego cieszyl.

    Slon

  • 17. Data: 2013-01-16 11:44:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Janko plizzz!!

  • 18. Data: 2013-01-16 14:29:49
    Od: hnacikk <h...@p...onet.pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):

    >po co mam sprawdzac gdzie juz lataja skoro to wiem
    >jakbys nie byl matolku wtorntm analfabeta to zauwazylbys
    >ze nie pisalem gdzie juz lataja tylko kto byl pierwszym
    >krolikiem doswiadczalnym i jeszcze sie z tego cieszyl.

    to slabo wiesz konfabulujesz
    pierwsze byly jedne z japonskich linii lotniczych