  • 1. Data: 2009-06-30 20:12:07
    Temat: Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
    Od: raff <t...@a...pl>

    Witam,

    Otoz posiadalem ja abo na iPlus i wypowiedzialem umowe w Plusie jako ze
    nie zgadzam sie na ich nowy Regulamin.

    I coz mi Plus odpowiada: Przypominamy rowniez, iz umowa zostala
    podpisana w ramach oferty promocyjnej, w ktorej zobowiazali sie Panstwo
    nie rozwiazywac jej przez okres 24 miesiecy. W zwiazku z tym kasujemy
    Panstwa na sume 1000 zl.

    W zwiazku z takim postawieniem sprawy ciekaw jestem czy maja podstawy by
    zadac ode mnie kary umownej, czy tylko jest to typowe straszenie ?

    Moje abo to iPlus firmowo, modem kupiony wg. nich "po promocyjnej cenie"

    R.

  • 2. Data: 2009-06-30 21:05:24
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "raff" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadac ode mnie kary umownej, czy tylko jest to typowe straszenie ?
    >
    > Moje abo to iPlus firmowo, modem kupiony wg. nich "po promocyjnej cenie"

    To wzsystko zależy od tego czy napisałeś wyraźnie w wypowiedzeniu, że
    rozwiązujesz umowę z powodu braku akceptacji nowego regulaminu. Jeżeli tak,
    to mogą Ci skoczyć.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-06-30 21:15:38
    Od: raff <t...@a...pl>

    > To wzsystko zależy od tego czy napisałeś wyraźnie w wypowiedzeniu, że
    > rozwiązujesz umowę z powodu braku akceptacji nowego regulaminu. Jeżeli tak,
    > to mogą Ci skoczyć.

    Nic nie pisalem, po prostu poszedlem do salonu i wypowiedzialem. Zostalo
    to przyjete, powod: "Brak akceptacji RSUT". Mam potwierdzenie.

    R.

  • 4. Data: 2009-06-30 21:34:20
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    raff pisze:

    > Nic nie pisalem, po prostu poszedlem do salonu i wypowiedzialem. Zostalo
    > to przyjete, powod: "Brak akceptacji RSUT". Mam potwierdzenie.
    >
    > R.
    No to skoro masz podane "Brak akceptacji RSUT" (Regulaminu Świadczenia
    Usług Telekomunikacyjnych) to mogą Cię cmoknąć w .....

  • 5. Data: 2009-06-30 21:41:35
    Od: raff <t...@a...pl>

    > No to skoro masz podane "Brak akceptacji RSUT" (Regulaminu Świadczenia
    > Usług Telekomunikacyjnych) to mogą Cię cmoknąć w .....

    Brzydkie numery Plus robi :/

    Oni tam juz chyba w pietke gonia.

    R.

  • 6. Data: 2009-06-30 22:30:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > No to skoro masz podane "Brak akceptacji RSUT" (Regulaminu Świadczenia
    > Usług Telekomunikacyjnych) to mogą Cię cmoknąć w .....

    Ale dopiero po korzystnym wyroku obu instancji.
    Jak sie mu chce bawic w sady, to bedzie mial troche zabawy przedniej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-06-30 22:36:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale dopiero po korzystnym wyroku obu instancji.
    > Jak sie mu chce bawic w sady, to bedzie mial troche zabawy przedniej :)

    Ja bym się nie bawił w sądy.
    http://news.pasjagsm.pl/plus-moze-miec-wieksze-probl
    emy-niz-play-za-swoja-kampanie-informacyjna-6130.htm

    M.

  • 8. Data: 2009-06-30 22:49:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 22:12:07 +0200, raff napisał(a):

    > W zwiazku z takim postawieniem sprawy ciekaw jestem czy maja podstawy by
    > zadac ode mnie kary umownej, czy tylko jest to typowe straszenie ?

    Straszenie. Jeśli Ty nie zgadzasz się an nowe warunki, to oni mają dwie
    możliwości - wypowiedzieć Ci umowę, albo zostać przy starych zasadach.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2009-07-01 06:16:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.07.09 0:49, Adam Płaszczyca pisze:

    > Straszenie. Jeśli Ty nie zgadzasz się an nowe warunki, to oni mają dwie
    > możliwości - wypowiedzieć Ci umowę, albo zostać przy starych zasadach.

    Nie mogą zostać przy starych zasadach, bo zmiana regulaminu została
    wymuszona przez regulatora.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-07-01 08:11:37
    Od: raff <t...@a...pl>

    > Ale dopiero po korzystnym wyroku obu instancji.
    > Jak sie mu chce bawic w sady, to bedzie mial troche zabawy przedniej :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Niech zgadne, pracownik sieci Plus ?

    R.