  • 1. Data: 2018-06-29 08:30:05
    Temat: Nokia 6
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Ma ktoś? Warto kupić? Tak sobie przeglądam katalogi i to chyba jedyny
    telefon który jakoś się wyróżnia z tłumu, jeżeli bierzemy pod uwagę
    urządzenia do 1000zł.

  • 2. Data: 2018-06-29 09:03:29
    Temat: Re: Nokia 6
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 08:26:34 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Ma ktoś? Warto kupić? Tak sobie przeglądam katalogi i to chyba jedyny
    > telefon który jakoś się wyróżnia z tłumu, jeżeli bierzemy pod uwagę
    > urządzenia do 1000zł.

    Ale to ma nano sim a jak pamiętam wcześniejsza dyskusję to miałeś nie do pokonania
    problem z przejście na nano sim

  • 3. Data: 2018-06-29 09:36:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-29 o 09:03, Kris pisze:
    > Ale to ma nano sim a jak pamiętam wcześniejsza dyskusję to miałeś nie do pokonania
    problem z przejście na nano sim

    Że nano to i sam wiem. W nowych telefonach innych już nie ma. A w ogóle
    to źle pamiętasz - nie było żadnego "problemu nie do przejścia". Było
    tylko o złośliwych debilach utrudniających życie użytkownikom.

  • 4. Data: 2018-06-29 09:44:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 09:33:07 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Że nano to i sam wiem. W nowych telefonach innych już nie ma. A w ogóle
    > to źle pamiętasz - nie było żadnego "problemu nie do przejścia". Było
    > tylko o złośliwych debilach utrudniających życie użytkownikom.
    Ciesze się tylko że w końcu poradziłeś sobie ze zdobyciem karty nano sim
    Bo z tamtego wątku wynikało że jest to dla ciebie jakiś życiowy problem.

  • 5. Data: 2018-06-29 11:20:30
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-29 o 09:44, Kris pisze:

    > Ciesze się tylko że w końcu poradziłeś sobie ze zdobyciem karty nano sim
    > Bo z tamtego wątku wynikało że jest to dla ciebie jakiś życiowy problem.

    Nic nie poradziłem, SIM Virgin okazał się już być uniwersalny, ale z
    Playowskimi muszę się fatygować do salonu, swoje odstać itd. I jeszcze
    wielce prawdopodobne że operacja nie będzie darmowa. Przyznam że trochę
    dziwi mnie Twój bezkrytyczny stosunek do takich qrestw.

  • 6. Data: 2018-06-29 12:13:48
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 29.06.2018 o 08:30, Trybun pisze:

    > Ma ktoś? Warto kupić? Tak sobie przeglądam katalogi i to chyba jedyny
    > telefon który jakoś się wyróżnia z tłumu, jeżeli bierzemy pod uwagę
    > urządzenia do 1000zł.

    nie wiem czego oczekujesz od tej nokii poza telefonowaniem, ale z
    gsmarena, z antutu wynika że ten model jest wolniejszy od galaxy
    s4(lepsza wersja i9506). Więc jak masz wybór, to kup sobie xiaomi, albo
    cokolwiek innego na snapdragonie 650, czy lepszym, albo chociaż w okolicy.
    (mam nadzieje że wiesz, że napis "nokia" na tym telefonie nic nie znaczy?)

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-06-29 12:29:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 11:16:41 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Nic nie poradziłem, SIM Virgin okazał się już być uniwersalny, ale z
    > Playowskimi muszę się fatygować do salonu, swoje odstać itd. I jeszcze
    > wielce prawdopodobne że operacja nie będzie darmowa.

    I przestaniesz byc anonimowy dla sieci.
    > Przyznam że trochę
    > dziwi mnie Twój bezkrytyczny stosunek do takich qrestw.

    Przyznam sie że dziwi mnie niezmiernie robienie ogromnych problemów z rzeczy
    bezproblemowych

  • 8. Data: 2018-06-29 16:27:29
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-29 o 12:13, ToMasz pisze:

> [...]
    > okolicy.
    > (mam nadzieje że wiesz, że napis "nokia" na tym telefonie nic nie

    Główne kryteria to w miarę pojemna pamięć, gwarancja aktualizacji
    systemu, no i jak pamiętam to dawniej Nokia miała dobry zasięg, (może
    nowa nie zmieniła zwyczajów) dla mnie w sumie to podstawa. Szybkość
    działania to już na drugim planie.  Wiem że to już nie tamta Nokia, ale
    np i Volvo to też już nie tamto Volvo, a auta jakby nie patrzeć
    znakomite. Snapdragon 650 to zdaje się przedział powyżej 1000zł, nawet u
    tych najtańszych.

    Nie mam nic do Xiaomi, ale czy one wyróżniają na plus od innej
    chińszczyzny, tym że mają więcej niż tylko jedną aktualizację systemu -
    po pierwszym uruchomieniu?

  • 9. Data: 2018-06-29 16:47:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >działania to już na drugim planie. Wiem że to już nie tamta Nokia,
    >ale np i Volvo to też już nie tamto Volvo, a auta jakby nie patrzeć

    A z nokia nie wiadomo :-(

    J.

  • 10. Data: 2018-06-29 17:20:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-29 o 16:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A z nokia nie wiadomo :-(
    >
    > J.

    Ano nie wiadomo...