  • 1. Data: 2018-06-25 19:55:57
    Temat: android galeria
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    Czy juz w koncu twórcy andka dali możliwość userowi wskazanie w
    wbudowaniej apce galerii skąd może indeksować obrazki? w 7.0 opcji nie
    widzę i znowu mi galerię zaspamowało obrazkami z gier i okładkami utworów.
    .nomedia sucks
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2018-06-26 05:19:41
    Temat: Re: android galeria
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    the_foe pisze tak:

> [...]
    > wbudowaniej apce galerii skąd może indeksować obrazki? w 7.0 opcji
    > nie widzę i znowu mi galerię zaspamowało obrazkami z gier i

    Pewnie nawet nie widzą problemu debile.

    Amerykański spasiony matoł nie może doświadczyć dyskomfortu
    przeglądania dysku :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2018-07-07 13:00:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Jun 2018 19:55:57 +0200, the_foe <t...@c...pl>
    wrote:
    > Czy juz w koncu twórcy andka dali możliwość userowi wskazanie w
    > wbudowaniej apce galerii skąd może indeksować obrazki? w 7.0 opcji
    > nie

    Generalnie obrazki powinieb indexowac zewsząd, gdzie nie ma pliku
    .nomedia

    --
    Marek