  • 1. Data: 2018-06-28 18:19:23
    Temat: ile trwa aktywacja karty? t mobile?
    Od: melix <w...@g...com>

    witam
    dzis rano bylem wymienic karte micro na nano w t mobile, do tej pory
    caly czas dziala micro , a w telefonie co jest nano nie łapie sygnału.
    czy tak dlugo to trwa? czy cos spieprzyli ?

  • 2. Data: 2018-06-28 19:40:08
    Temat: Re: ile trwa aktywacja karty? t mobile?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 18:19, melix pisze:
> [...]
    > caly czas dziala micro , a w telefonie co jest nano nie łapie sygnału.
    > czy tak dlugo to trwa? czy cos spieprzyli ?
    A tak z ciekawości... dlaczego wymieniłeś na nano. Można przecie dociąć. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-06-29 16:50:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A tak z ciekawości... dlaczego wymieniłeś na nano. Można przecie
    >dociąć. :-)

    Wymiana jest za darmo, a w razie sp* przyciecia trzeba placic :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-06-29 17:06:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-29 o 16:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Wymiana jest za darmo, a w razie sp* przyciecia trzeba placic :-)

    Myślałem, że darmo nie ma nawet na wymianę. No właśnie... starą trzeba zdać?
    Jak sąsiadowi zaginęła to trzeba było płacić.

    Robert

  • 5. Data: 2018-06-29 19:36:50
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > caly czas dziala micro , a w telefonie co jest nano nie łapie sygnału.
    > czy tak dlugo to trwa? czy cos spieprzyli ?

    U mnie aktywowała się nocą, ale kiedy, to nie wiem, bo spałem. Rano
    stara była nieaktywna, a nowa aktywna.

    A co do docinania - dociąłem już masę kart i ani jednej nie zniszczyłem.
    Kluczem jest... pilnik. Ciąć z grubsza, a małym płaskim iglakiem wykańczać
    na gotowo.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2018-06-29 20:12:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-29 o 19:36, Grzexs pisze:
    > Ciąć z grubsza, a małym płaskim iglakiem wykańczać na gotowo.
    Co tam wykańczać. Te pola są tak duże, że te 0,5 mm nie przeszkadza.
    Aby weszło bez oporu.

    Robert