  • 1. Data: 2018-06-29 06:12:42
    Temat: Problem z odbieraniem rozmow xperia m2 aqua
    Od: melix <w...@g...com>

    witam
    mam problem z kupionym telefonem. Gdy ktos do mnie dzwoni u gory pojawia
    sie numer i po bokach odrzuc i odbierz, gdy naciskam na odbierz nic sie
    nie dzieje, tak samo na odrzuc, dopieo jak "rozwine" polaczenie to
    pojawia sie na calym ekranie ze ktos dzwoni i wtedy jak przesune w bok
    to sie odbiera.
    Co moze byc nie tak ze nie dzialaja przyciski(dotyk) odbieranie na
    poczatku ?

  • 2. Data: 2018-06-29 08:47:14
    Temat: Re: Problem z odbieraniem rozmow xperia m2 aqua
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 06:12:50 UTC+2 użytkownik melix napisał:
    > witam
    > mam problem z kupionym telefonem. Gdy ktos do mnie dzwoni u gory pojawia
    > sie numer i po bokach odrzuc i odbierz, gdy naciskam na odbierz nic sie
    > nie dzieje,

    To nie naciskaj a przesuń w kierunku zielonej słuchawki

  • 3. Data: 2018-06-29 13:46:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 06:12, melix pisze:
> [...]
    > to sie odbiera.
    > Co moze byc nie tak ze nie dzialaja przyciski(dotyk) odbieranie na

    Możesz sobie w ustawieniach ustawić jak odbierać połączenie.

    --
    animka