  • 1. Data: 2009-03-29 17:30:01
    Temat: Nokia E 61i i kart pamieci
    Od: "T.Weigt" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy Nokia E 61i dziala poprawnie i widzi pelna pojemnosc kart 4GB?

    Jaka jest najwieksza pojemnosc karty jaka mozna zastosowac w tym modelu??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-29 18:04:34
    Temat: Re: Nokia E 61i i kart pamieci
    Od: 19maly48 <M...@g...com>

    On 29 Mar, 19:30, "T.Weigt" <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy Nokia E 61i dziala poprawnie i widzi pelna pojemnosc kart 4GB?
    >
    > Jaka jest najwieksza pojemnosc karty jaka mozna zastosowac w tym modelu??
    >
    > Pozdrawiam

    2GB

  • 3. Data: 2009-03-29 20:28:43
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    INN podsunął mi oto list od osoby podpisującej się "T.Weigt" :
    > Witam
    > Czy Nokia E 61i dziala poprawnie i widzi pelna pojemnosc kart 4GB?
    > Jaka jest najwieksza pojemnosc karty jaka mozna zastosowac w tym modelu??

    Nokia twierdzi, że :

    Funkcje pamięci
    - 60 MB wewnętrznej pamięci użytkownika
    - szybka wymiana kart pamięci 'Hot Swap' microSD o pojemności do 2 GB

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ 332. I na tym juz skoncze, bo szkoda mojego zdrowia.