  • 11. Data: 2004-08-08 19:31:23
    Temat: Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl> wrote:
    > Jak nie masz co do powiedzenia, to
    > nic nie pisz, ewentualnie zaakceptowałbym, taką uwagę gdyby
    > była poniżej odpowiedzi.
    > Po to zadałem pytanie aby ktoś zaproponował rozwiązanie,
    > a tu dostałem komentarz na poziomie 2 klasy szkoły podstawowej.
    > Szkoda że nie rozumiesz do czego służą grupy dyskusyjne.

    Szkoda że ty nie rozumiesz, że NTG. Problemy z konfiguracją twojego
    firewalla nie są problemami polskiego internetu...

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land

  • 12. Data: 2004-08-08 19:39:54
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Varg <v...@p...megapolis_invert> wrote:
    > Jako rozwiązanie
    > proponuję pisać
    > w jeszcze
    > krótszych
    > linijkach

    On to pisał na C-64, tam jest 40 znaków w linii.

    P.

  • 13. Data: 2004-08-08 19:42:24
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Sufler <i...@w...won-spam.pl> wrote:
    > mówi mi sąsiad informatyk, napisz ga grupe dyskusyjną,
    > to tam Ci rzetelnie odpowiedzą.
    > Oj srodze ten mój sąsiad się pomylił,

    No bo trzeba było pisać na pl.misc.samochody.garbusy i pl.rec.robotki-reczne,
    a nie tu!

    P.

  • 14. Data: 2004-08-08 19:42:28
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Varg" że nie rozumiesz do czego służą grupy dyskusyjne.

    > Szkoda że ty nie rozumiesz, że NTG. Problemy z konfiguracją twojego
    > firewalla nie są problemami polskiego internetu...

    Grupa ma w nazwie internet, wydawało mi się, że Wy użytkownicy
    internetu będziecie coś na ten temat wstanie powiedzieć.
    A tymczasem naskoczyliście na mnie z takim impetem,
    i z taką dozą uszczypliwości, jakbym zadał to pytanie
    na grupę związaną z medycyną czy z zoologią.

    A żaden człowiek nie był na tyle uprzejmy, aby napisać
    idz na grupe taką i taką, tam dostaniesz odpowiedz.

    Skoro według Was moje pytanie jest aż tak wielce odmienne
    od tej grupy to może by ktoś podał adres gdzie je zadać.

    Kończę wątek bo nerwy przez Was zjem dzisiejszej nocy
    jak nic.

  • 15. Data: 2004-08-08 19:47:13
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Paszczak" ten mój sąsiad się pomylił,

    > No bo trzeba było pisać na pl.misc.samochody.garbusy i
    pl.rec.robotki-reczne,
    > a nie tu!

    Zabieraj łopatkę, wiaderko i żołnierzyki i opuść
    już tę piaskownicę.

    Kolejny który nie ma nic do powiedzenia, ale piszę żeby
    tylko generować niepotrzebny ruch w sieci. Widać nie masz
    co robić i nie masz poważnych problemów jak inni, np ja
    i w dotatku tu człowiek pisze i ma odpowiedzi pożal się boże.

  • 16. Data: 2004-08-08 19:51:42
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <

    > On to pisał na C-64, tam jest 40 znaków w linii.

    Posłuchaj Palu, mamusia czy tatuś opłaca ci internet,
    a ty się chyba bardzo nudzisz że piszesz na poważnej
    grupie, tymbardziej że nie masz nic do napisania,
    Człowiek tu idzie jutro do biura ma artykuł napisać,
    a tu mi komputer szwankuje nie życzę sobie takich
    nie na temat odpowiedzi. Może jak byś miał więcej pracy
    i więcej problemów to byś nie pisał takich bzdur.

    Ale masz racje dziesięciolatku, wyciągnij c-64 z szafy
    i zagraj w Mario Brossa bo to jest chyba twój właściwy poziom.

  • 17. Data: 2004-08-08 20:06:09
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>

    Dnia 2004-08-08 21:42:28 Sufler napisał w wiadomości
    <news:cf5vnq$2qoj$1@mamut1.aster.pl> co następuje:

> [...]
    > i z taką dozą uszczypliwości, jakbym zadał to pytanie
    > na grupę związaną z medycyną czy z zoologią.

    Istnieje coś takiego jak krótki opis grupy. Opis pip mówi:
    "Problemy Internetu polskiego i swiatowego."
    Twój firewall takim problemem nie jest. Zadawanie tego pytania na tej
    grupie jest tak samo stosowne jak zadawanie go na grupie związanej z
    medycyną czy z zoologią.

    > A żaden człowiek nie był na tyle uprzejmy, aby napisać
    > idz na grupe taką i taką, tam dostaniesz odpowiedz.

    To jest, akurat, normalne. To jest Usenet...

    > Skoro według Was moje pytanie jest aż tak wielce odmienne
    > od tej grupy to może by ktoś podał adres gdzie je zadać.

    Tuż obok, pl.internet.pomoc.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek

  • 18. Data: 2004-08-08 20:09:51
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Książek" .aster.pl> co następuje:

    W takim razie p s z e p r a s z a m

    tam myślę sobie ja chociaż umiem się przyznać do
    pomyłki w pszeciwieństwie do innych.

  • 19. Data: 2004-08-08 20:55:56
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    W pSZeciwienstwie do Ciebie mamy poczucie humoru.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 20. Data: 2004-08-08 21:21:28
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Sufler <i...@w...won-spam.pl> wrote:

> [...]
    > co robić i nie masz poważnych problemów jak inni, np ja
    > i w dotatku tu człowiek pisze i ma odpowiedzi pożal się boże.

    Widzę, że nie dociera do Ciebie, a na dodatek się ośmieszasz. Dla Twojego
    dobra wytłumaczę: napisałeś nie na tę grupę, co trzeba. Nie przeczytałeś
    opisu grupy ani jej FAQ. I jeszcze masz pretensje. I pouczasz. Zachowujesz
    się po chamsku i wzbudzasz politowanie.

    I irytujesz. Bo jednego piszącego nie na temat można przełknąć. Ale nie jak
    przychodzą Was tabuny. Na pl.internet.polip piszecie 'wolno mi działa
    Internet!', a na pl.comp.pecet - 'win XP nie odtwarza mi mp3!'. Czytelnicy
    mają najwyraźniej dość powuczania i tłumaczenia, że tak się nie robi, więc
    stosują - ku własnej uciesze - mniej bezpośrednie sposoby informowania
    o niestosowności zachowania.

    Sferształ?

    P.