  • 1. Data: 2009-01-23 19:23:16
    Temat: Notbook CA 6500 instalacja win XP - pytanie.
    Od: "Robert R" <c...@N...gazeta.pl>

    Dzień dobry, mam problem z bootowaniem się instalki win Xp z cd. Pojawia się
    komunikat boot is not .... code 1 . Nie jest to sprawa uszkodzonej płytki czy
    napędu (sprawdziłem), ta sama płytka bootuje się bez problemu na słabszych i
    starszych kompach. Bez problemu natomiast startuje instalka win Xp home
    edition. Chciałbym jednak zainstalować win xp z service pack2 - którymi
    dysponuję. California Access 6500 model 3300, PIII 700Mhz, 128Mb Ramu, hdd
    10gb. Może Ktoś ma jakiej doświadczenie z podobnym problemem. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-23 19:37:38
    Temat: Re: Notbook CA 6500 instalacja win XP - pytanie.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Robert R" napisał:

    > Nie jest to sprawa uszkodzonej płytki czy napędu (sprawdziłem),
    > ta sama płytka bootuje się bez problemu na słabszych i starszych kompach.
    > Bez problemu natomiast startuje instalka win Xp home edition.

    A czy nie jest tak, że ta płytka jest tłoczona, a ta z SP2 - spreparowana
    nLite, czyli wypalana? Bo to by jednak wskazywało na agonię napędu -
    tłoczone jeszcze czyta, nagrywanych już nie.

    > Chciałbym jednak zainstalować win xp z service pack2 - którymi dysponuję.
    > California Access 6500 model 3300, PIII 700Mhz, 128Mb Ramu, hdd

    Hmm, moja CA5500 miała jeszcze FDD, jeśli 6500 też ją ma - to może tędy
    droga? Zabootować z FDD i potem po staremu - winnt /b?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-01-23 20:43:35
    Od: "Robert R" <c...@g...pl>

    JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Hmm, moja CA5500 miała jeszcze FDD, jeśli 6500 też ją ma - to może tędy
    > droga? Zabootować z FDD i potem po staremu - winnt /b?

    W sumie to faktycznie, bootuje się z oryginalnej płytki a ma problemy z
    nagrywaną, aczkolwiek z nagrywanej ładował się win 98 bez problemów po starcie
    właśnie z flopka.Podstawiałem również inny napęd cd (też niestety używany).
    Pytanie: w jaki sposób przygotować dyskietkę startową aby uruchomić instalkę
    XP? Ze startowej przygotowanej pod win 98 (dosem) to pewnie nie wystartuje.

  • 4. Data: 2009-01-23 20:43:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert R napisał/a:
> [...]
    > 10gb. Może Ktoś ma jakiej doświadczenie z podobnym problemem. Pozdrawiam.

    Przegraj na tej nagrywarce zawartość płytki na drugą płytkę i zainstalujesz.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-01-23 21:06:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Robert R" napisał:

    > Pytanie: w jaki sposób przygotować dyskietkę startową aby uruchomić
    > instalkę XP? Ze startowej przygotowanej pod win 98 (dosem) to pewnie
    > nie wystartuje.

    Pewnie wystartuje, moja CA5500 wstawała z Windows 98 SE OEM stąd:
    http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm i łykała zawarty tam sterownik do CD.
    Możesz też pociągnąć oryginalnego Microsoftowego 6-paka stąd:
    http://support.microsoft.com/?kbid=310994 a konkretnie dla XP Home SP2:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyId=15491F07-99F7-4A2D-983D-81C2137FF464&displaylan
    g=en

    A że temat ze sprzętowego zszedł na windziany, to ustawiam FUT-a na
    pl.comp.os.ms-windows.xp

    JoteR