  • 1. Data: 2009-01-23 00:54:05
    Temat: Kontroler FireWire
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Do czego można wykorzystać kontroler FireWire w warunkach domowych?

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-01-23 05:55:15
    Temat: Re: Kontroler FireWire
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Do czego można wykorzystać kontroler FireWire w warunkach domowych?

    "(...) - Panowie - słychać teatralny szept Rżewskiego - Ani słowa o *****. "
    BP, MSPANC ;)

    A zupelnie powaznie - wiele urzadzen, zwlaszcza kamery korzystaja z tego
    zlacza.
    Wiec na imprezy rodzinne i ogladanie filmow z wesela jak znalazl:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

  • 3. Data: 2009-01-23 07:42:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    "
    > BP, MSPANC ;)
    >
    > A zupelnie powaznie - wiele urzadzen, zwlaszcza kamery korzystaja z tego
    > zlacza.
    > Wiec na imprezy rodzinne i ogladanie filmow z wesela jak znalazl:)

    dyski, dyski.

  • 4. Data: 2009-01-23 14:22:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Gabriel napisał/a:
> [...]
    > zlacza.
    > Wiec na imprezy rodzinne i ogladanie filmow z wesela jak znalazl:)

    O tym to ja czytałam na Wikipedii. Można jeszcze komputery połączyć.
    Można jeszcze drukarkę podłaczyć zamiast na USB. Tylko nie wiem jak.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/FireWire#Szybko.C5.9B.C
    4.87_transmisji

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-01-23 14:32:29
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    >O tym to ja czytałam na Wikipedii. Można jeszcze komputery połączyć.
    >Można jeszcze drukarkę podłaczyć zamiast na USB. Tylko nie wiem jak.

    kablem

  • 6. Data: 2009-01-23 15:38:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kot Prezydenta napisał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > kablem

    Ok. Czyli ewentualnie kupić odpowiedni kabel.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-01-23 17:42:05
    Od: "ApanasBudriszko" <c...@g...pl>

    Kot Prezydenta napisał/a:

    > kablem

    >Ok. Czyli ewentualnie kupić odpowiedni kabel.

    Dobrze by jeszcze było żeby drukarka też miała FireWire bo inaczej kłopot

  • 8. Data: 2009-01-23 20:37:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ApanasBudriszko napisał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze by jeszcze było żeby drukarka też miała FireWire bo inaczej kłopot

    Jak narazie to moja drukarka nie ma USB, a komputer LPT.
    Musiałam kupić przejściówję/adapter USB na LPT i czekam na przesyłkę.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-23 20:59:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Animka napisał/a:

    > Jak narazie to moja drukarka nie ma USB, a komputer LPT.
    > Musiałam kupić przejściówję/adapter USB na LPT i czekam na przesyłkę.

    Sorry za literówkę. Miało być: przejściówkę.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-01-23 21:48:41
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Animka wrote:
    > Sorry za literówkę. Miało być: przejściówkę.

    Bardziej adapter, niz przejsciowka. To kawal skomplikowanej elektroniki.
    Nie zdziw sie, jesli bedziesz miec problemy z odpaleniem tego. Nie zdziw
    sie tez, jesli w ogole Ci sie to nie uda. ;P

    k,