  • 1. Data: 2002-06-21 21:20:22
    Temat: Nowa Neo+
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    Witam grupowiczow.
    Tak wiec dzis wybralem sie do BOKu TP. Zapytalem sie pani, czy bedzie
    mozliwa zamiana SDI na Neo+. Pani dala mi juz formularzyk :), poprosila zeby
    wypelnic i dopisac tylko Neostrada + oraz Zrzeczenie SDI na rzecz Neostrady.
    Dowiedzialem sie rownierz, ze ludzie, ktorzy sie przenosza z SDI na Neo beda
    mieli nizszy abonament (170 netto) od tych ktorzy beda zakladac jako nowe
    lacze ( ok. 220 brutto) Dodatkowo Pani powiedziala mi, ze wymiana SDI na
    Neo+ bedzie mnie kosztowac 79 :), za to nie wiadomo jeszcze, ile bedzie
    kosztowac zalozenie nowego lacza. To tyle pozdrowienia :)

  • 2. Data: 2002-06-22 17:49:54
    Temat: Re: Nowa Neo+
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "SPeCTeR" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bedzie
    > kosztowac zalozenie nowego lacza. To tyle pozdrowienia :)

    Promocja tylko do 30 czerwca 2002.
    Miesieczny abonament 179zł netto (dla kazdego - nie tylko dla bylych
    SDI)

    Lepton

  • 3. Data: 2002-06-23 16:41:03
    Od: "Wektor" <k...@b...onet.pl>

    > Promocja tylko do 30 czerwca 2002.
    > Miesieczny abonament 179zł netto (dla kazdego - nie tylko dla bylych
    > SDI)
    >
    > Lepton

    Moze podasz mi adres gdzie to jest napisane.
    Bo ja widze tylko stary cennik z 266zł za 256kbit/s i promocje na sama
    instalacje 79zł

  • 4. Data: 2002-06-23 18:14:43
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "Wektor" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze podasz mi adres gdzie to jest napisane.
    > Bo ja widze tylko stary cennik z 266zł za 256kbit/s i promocje na sama
    > instalacje 79zł

    ten cennik wchodzi najprawdopodobniej od 1 lipca

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 5. Data: 2002-06-24 18:09:23
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    >Moze podasz mi adres gdzie to jest napisane.
    > Bo ja widze tylko stary cennik z 266zł za 256kbit/s i promocje na sama
    > instalacje 79zł

    BOK Warszawa Natolin Pokoj 210 ( o ile sie nie myle ;) )

  • 6. Data: 2002-06-26 07:53:26
    Od: Bartosz Jakubski <B...@s...com.pl>

    X[UseR]X napisał(a):
    > Użytkownik "Wektor" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ten cennik wchodzi najprawdopodobniej od 1 lipca

    Ten w którym jest promocja do 30 czerwca? Sprytne!

    --
    -- .- Bartosz Jakubski ------------------- Sosnowiec -. --
    -- | Free Software is a matter of liberty, not price | --