  • 1. Data: 2002-06-21 11:07:45
    Temat: Test Lubelskich ISP - Futuro - Lubman - TPSA(NEOSTRADA)
    Od: "sied@r" <s...@l...pl>

    Zapraszam do przejrzenia wyników i wniosków.

    http://www.safenet.pl/~siedar/test/

    Pozdrawiam

    Siedar

  • 2. Data: 2002-06-21 12:56:00
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    > http://www.safenet.pl/~siedar/test/

    radze poprawic stronek niektore wyniki zachodza na siebie , gdzieniegdzie
    tabelki sie rozjerzdzaja

    a co do zawartosci to mnie niedziwi...
    najlepsze lacza w polsce ma tpsa ;-) ( najstabilniejsze) i nieogranicza
    transferow , jak robi to lubman i profuturo

  • 3. Data: 2002-06-21 15:48:20
    Od: "Gajo" <A...@g...pl>

    > Zapraszam do przejrzenia wyników i wniosków.
    >
    > http://www.safenet.pl/~siedar/test/
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Siedar
    bardzo ciekawy test Darek przeprowadziles, mysle ze wiele osob z niego
    skorzysta, talka taka mala uwaga, strona sie lekko rozjechala i zachodza na
    siebie niektore wyniki ;oP
    pozdrawiam Gajo

  • 4. Data: 2002-06-21 21:20:05
    Od: "Grzesiek" <g...@p...zone.lub.pl>

    Widze darku że dobrze wybraliśmy jak na nasz budrzet :)
    pozdrówionka
    Użytkownik sied@r <s...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeurdl$trr$...@n...lublin.pl...