  • 1. Data: 2010-04-24 21:06:43
    Temat: Re: Nowa Promocja w Tak Taku
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-04-2010 o 00:44:03 Konsultant z Ery <k...@g...pl>
    napisał(a):

    > w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

    Byłaby jeszcze lepsza gdyby nie te 14 dni. Ale oczywiście dobre i to :)

    A później wprowadzą opłatę 10zł i rzecznik powie, że to z powodu klęski
    urodzaju, ale byli na tyle wyrozumiali że promocję zostawili. Ale pewnie
    coś jeszcze lepszego bo rzecznik Ery jest największym bajkopisarzem co
    gada (przekazuje) z powagą wręcz rzeczy irracjonalne, niczym obłąkany.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-24 21:44:03
    Temat: Nowa Promocja w Tak Taku
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/odjec
    hana_promocja

    1000 minut w sieci za 6zł na 14 dni
    Szkoda tylko, że kończy się przed wakacjami

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 3. Data: 2010-04-24 22:11:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hqvopd$a9$1@inews.gazeta.pl...
    >w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

    > 1000 minut w sieci za 6zł na 14 dni
    > Szkoda tylko, że kończy się przed wakacjami

    Usluga jest jendak badziewiem w porownaniu z analogiczna usluga Orange, gdyz
    minuty mozna wykorzystac tylko do sieci Era. W Orange natomiast mozna do
    Orange oraz WSZYSTKICH operatorow stacjonarnych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-24 22:51:22
    Od: "dx" <d...@m...kom>

> [...]
    > gdyz minuty mozna wykorzystac tylko do sieci Era. W Orange natomiast mozna
    > do Orange oraz WSZYSTKICH operatorow stacjonarnych.

    Buehehehe - faktycznie, promocja prawie jak w orange ;)
    I pewnie ją zlikwidują tak jak godzine za grosze (29gr)...
    Albo podniosą cenę jak orange...

    Numery stacjonarne w Era - kto to w ogole ma???

    To ja juz wole Play dla firm bez telefonu - abo. 12 mies., 15zl
    brutto/mies., 1000 min. na wszystkie stacjonarki i w sieci :))
    Bez dziadowania :)

    dx

  • 5. Data: 2010-04-25 11:00:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.04.10 00:51, dx pisze:

    > To ja juz wole Play dla firm bez telefonu - abo. 12 mies., 15zl
    > brutto/mies.,

    netto

    --
    Pete

  • 6. Data: 2010-04-25 11:23:16
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > netto

    brutto

    dx

  • 7. Data: 2010-04-25 12:42:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dx" <d...@m...kom> napisał w wiadomości

    > Numery stacjonarne w Era - kto to w ogole ma???

    Np. ja, ale jestem zdecdowana mniejszoscia.
    Poza tym dotyczy to tylko numerow stacjonarnych GSM, numery stacjonarne na
    zasadzie WLR nie zalapuja sie (jako numery de facto Tepsy)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-04-25 13:00:15
    Od: "dx" <d...@m...kom>

> [...]
    > Poza tym dotyczy to tylko numerow stacjonarnych GSM, numery stacjonarne na
    > zasadzie WLR nie zalapuja sie (jako numery de facto Tepsy)

    Czyli wszystko w Erze co dziala z uzyciem ich wlasnych BTS'ow sie zalapie na
    ta promocje.
    Ich jedynym kosztem jest ewentualny zwiekszony pobor prądu w BTS'ach...
    Dziadostwo.

    Taki np. Play musi zaplacic interconnect do stacjonarek i koszty ruchu
    wychodzacego w roamingu wewnetrznym.

    dx

  • 9. Data: 2010-04-25 15:15:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-25 15:00, dx wrote:

> [...]
    > Dziadostwo.
    >
    > Taki np. Play musi zaplacic interconnect do stacjonarek i koszty ruchu

    Wiesz, te BTSy w Erze też kiedyś coś kosztowały... I kosztują nie tylko
    opłaty za prąd...
    A Play - nie wiadomo zupełnie czemu - na siłę stawia stacje bazowe
    wszędzie gdzie może :-)

  • 10. Data: 2010-04-25 16:30:55
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hr1m9s$95t$1@news.onet.pl...
    > On 2010-04-25 15:00, dx wrote:
    >
    > Wiesz, te BTSy w Erze też kiedyś coś kosztowały...
    "coś" - czyli prawdopodobnie ułamek kwoty, jaka trzeba wylozyc obecnie.

    > I kosztują nie tylko opłaty za prąd...
    Chodziło mi o to, że Era mając swoją infrastrukturę nie ponosi
    proporcjonalnych kosztów w stosunku do ilosci "wygadanych" minut wewnątrz
    swojej sieci.
    A te opłaty o ktorych mowiłeś są kosztami i tak ponoszonymi przez operatora,
    czy ktos w korzysta z "Ery" czy nie...

    > A Play - nie wiadomo zupełnie czemu - na siłę stawia stacje bazowe
    > wszędzie gdzie może :-)
    I niech stawia gdzie może :)
    To wszystko z korzyscią dla klienta!

    Era zawsze z pewnym opoznieniem odpowiada na oferte konkurencji, i zawsze
    wprowadzajac jakies ograniczenia...
    Na szczescie nie korzystam juz z ich oferty.
    Takze wszyscy znajomi i ich rodziny tez sa juz w play'u :))

    dx