  • 1. Data: 2010-04-25 08:38:02
    Temat: Polski prepaid zagranicą?
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Jak sie doładowuje polski prepaid zagranicą?
    Powiedzmy że ktoś mi prześle nowy kod.
    Wiesiek

  • 2. Data: 2010-04-25 08:46:39
    Temat: Re: Polski prepaid zagranicą?
    Od: "Tados" <t...@k...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak sie doładowuje polski prepaid zagranicą?
    > Powiedzmy że ktoś mi prześle nowy kod.
    > Wiesiek

    Za granicą doładowałem Play'a Fresh bez problemów.
    Było to ok. 4 m-ce temu, poza Europą. Miałem kupon z kodem.

  • 3. Data: 2010-04-25 10:49:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-04-25 10:38, Wiesiek napisał/a:
    > Jak sie doładowuje polski prepaid zagranicą?
    > Powiedzmy że ktoś mi prześle nowy kod.

    Nie wiem jak w innych sieciach ale "krótkie kody" i kody od doładowania
    w Simplusie za granicą działają bez problemu i nie jest z tego powodu
    pobierana jakaś opłata. Co do doładowania to najwygodniej za pomocą
    konta w banku. Oczywiście do wszelkich tych czynności musi być aktywny
    roaming.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-04-25 12:15:07
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 12:49, Czarek wrote:

> [...]
    > pobierana jakaś opłata. Co do doładowania to najwygodniej za pomocą
    > konta w banku. Oczywiście do wszelkich tych czynności musi być aktywny

    Testowalem Simplusa, TakTak, Orange i Play.
    Wszedzie za darmo krotkim kodem.
    Roaming musi byc aktywny.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2010-04-25 12:17:10
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    Tylko czy nie trzeba jakiś dodatkowych numerów, kodów wklepywać aby
    doładować.

    Czy tylko te czynności zgodnie z instrukcją/
    Wiesiek

  • 6. Data: 2010-04-25 12:31:43
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    > Czy tylko te czynności zgodnie z instrukcją/
    > Wiesiek

    O jakie czary mary ci chodzi? Wklepujesz standardowo i masz.

    Jingiel

  • 7. Data: 2010-04-25 12:44:50
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 14:17, Wiesiek wrote:

    > Tylko czy nie trzeba jakiś dodatkowych numerów, kodów wklepywać aby
    > doładować.
    >
    > Czy tylko te czynności zgodnie z instrukcją/

    Zgodnie z instrukcja - tak jak w polsce.

    Zreszta kody sprawdzania konta, wlaczania uslug dzialaja tak samo.

  • 8. Data: 2010-04-25 16:16:56
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak sie doładowuje polski prepaid zagranicą?
    > Powiedzmy że ktoś mi prześle nowy kod.
    > Wiesiek

    Dzięki
    Wiesiek

  • 9. Data: 2010-04-25 16:22:07
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    A teraz idźmy dalej!
    Który nasz operator będzie najtańszy - Turcja.

    Mam służbową komórkę która nie ma roamingu a musze miec przez 2 tygodnie
    kontakt z Polską.
    Mam zapasowa komórke bez blokady.

    Tak cos mi wyszło z analizy że Sami Swoi ???

    Wiesiek

  • 10. Data: 2010-04-25 17:43:27
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 18:22, Wiesiek wrote:

    > Mam służbową komórkę która nie ma roamingu a musze miec przez 2 tygodnie
    > kontakt z Polską.
    > Mam zapasowa komórke bez blokady.

    Mozesz pomyslec o tureckim prepaidzie kupionym na miejscu.
    Ale pamietaj ze zeby korzystac z lokalnych sieci (nie roaming z polski)
    musisz na granicy zarejrestrowac telefon za 10 euro.
    Inaczej po kilku dniach ci zablokuja.
    Jest o tym watek sprzed paru dni.