  • 1. Data: 2010-06-04 15:57:19
    Temat: Nowa seria Fifth Gear.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Bez rozpisywania sie: zaczęło sie i jest już do pobrania:
    http://www.finalgear.com/shows/fifthgear/17/1
    Na Top Gear trzeba jeszcze poczekać do końca czerwca:(
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2010-06-04 17:14:52
    Temat: Re: Nowa seria Fifth Gear.
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Bez rozpisywania sie: zaczęło sie i jest już do pobrania:
    > http://www.finalgear.com/shows/fifthgear/17/1
    > Na Top Gear trzeba jeszcze poczekać do końca czerwca:(

    TG jest świetny, nawet pomimo tego że "anglicy rozszyfrowali enigmę" ale 5g
    to jest mega badziew. Jak dla mnie to nawet nie jest śmieszne :/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-06-04 17:29:19
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    kml pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > TG jest świetny, nawet pomimo tego że "anglicy rozszyfrowali enigmę" ale
    > 5g to jest mega badziew. Jak dla mnie to nawet nie jest śmieszne :/
    Nigdy FG nie rozpatrywałem pod kątem bycia śmiesznym:)
    Ale też wolę TG.
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 4. Data: 2010-06-04 18:30:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 4 Jun 2010 17:14:52 +0200, kml <A...@g...lp>
    wrote:

    > TG jest świetny, nawet pomimo tego że "anglicy rozszyfrowali enigmę" ale 5g
    > to jest mega badziew. Jak dla mnie to nawet nie jest śmieszne :/

    Bo Needell i Butler-Henderson potrafią jeździć i robią z tego
    użytek na potrzeby programu, zamiast wstrząsać powietrze?

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2010-06-04 18:38:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-04 18:30, Robert Rędziak pisze:

    > Bo Needell i Butler-Henderson potrafią jeździć i robią z tego
    > użytek na potrzeby programu, zamiast wstrząsać powietrze?

    Tyle, że ich program jest po prostu, zbyt niemiecki. Clarkson do wielu
    rzeczy podchodzi z dużym dystansem. Dlatego ludzie go lubią.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-06-04 19:01:49
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Bo Needell i Butler-Henderson potrafią jeździć i robią z tego
    > użytek na potrzeby programu, zamiast wstrząsać powietrze?

    Szczerze: ja nie patrzyłem pod kątem _autentycznych umiejętności_
    prowadzących program tylko na całoksztłat. Co z tego, że 5G lepiej "jeździ"
    skoro to są jakieś takie urywki nie stanowiące sensownej całości. Wczoraj
    widziałem fragment jak wiki jeździła nową imprezą po torze rally crossowym
    i na pierwszej szykanie urwała zderzak :) bo chcieli zobaczyć czy potrafi
    szybciej przejechać od jakiegoś kolesia. Trwało to 3 minuty i konkluzja była
    taka: nie, nie potrafi szybciej.

    Dla mnie 5g to jest popłuczyna po TG. Fith chciałby być taki jak Top Gear,
    ale brakuje im rozmachu, pomysłu i realizacji.

    Jakkolwiek uważam Clarksona za buca to nie mogę mu odmówić, że koleś jest
    naprawdę zabawny: jak jechał AM za 170 tys Ł przez Rumunię w dużo za małym
    kapelutku, co by sie wtopić w tłum to było to po prostu boskie :) "I'm just
    a very lucky Gypsy " :D

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-06-04 21:31:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Bo Needell i Butler-Henderson potrafią jeździć i robią z tego
    > użytek na potrzeby programu, zamiast wstrząsać powietrze?

    Faktycznie, kolesie z FG umieja jezdzic i maja cos wiecej do
    przekazania. Mnie tam FG pasi, tym bardziej ze jakos ostatnie TG
    zaczynaja przynudzac - podobnie jak "bestsellery Clarksona.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-06-10 16:08:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Robert Rędziak pisze:

    > Bo Needell i Butler-Henderson potrafią jeździć i robią z tego
    > użytek na potrzeby programu, zamiast wstrząsać powietrze?

    Gdybym miał ochotę pooglądać dobrze jeżdżących facetów to bym sobie włączył
    powtórkę któregoś z ostatnich wyścigów F1.... aaaa....

  • 9. Data: 2010-06-10 17:24:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 10 Jun 2010 16:08:19 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Gdybym miał ochotę pooglądać dobrze jeżdżących facetów to bym sobie włączył
    > powtórkę któregoś z ostatnich wyścigów F1.... aaaa....

    To czemu nie włączysz np. Saturday Night Live, skoro chcesz
    obejrzeć show z celebrytami?

    r.

  • 10. Data: 2010-06-10 22:45:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-10 17:24, Robert Rędziak pisze:

    > To czemu nie włączysz np. Saturday Night Live, skoro chcesz
    > obejrzeć show z celebrytami?

    Bo nie ma tam tego, co prezentuje Clarkson? Tzn. dużej dawki mocno
    specyficznego humoru spokrewnionego z tym, o czym sobie lubimy
    podyskutować? :)