  • 1. Data: 2010-06-04 11:07:15
    Temat: [PRESS] Po płynie do płukania ust mozna stracić prawo jazdy
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,7971371,M
    ycie_zebow_przyczyna_utraty____prawa_jazdy__WIDEO_.h
    tml?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=10777
    51

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-06-04 11:37:11
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-04 11:07, J_K_K wrote:
> [...]
    ycie_zebow_przyczyna_utraty____prawa_jazdy__WIDEO_.h
    tml?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=10777

    a nie jest tak, że po dwóch kolejnych próbach, kiedy pokazywało 0
    powinni go wziąć na badania krwi?
    Ja bym się z nimi sądził :)

  • 3. Data: 2010-06-04 11:45:00
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-04 11:07, J_K_K wrote:
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,7971371,M
    ycie_zebow_przyczyna_utraty____prawa_jazdy__WIDEO_.h
    tml?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=10777
    51

    Szukasz sensacji. Przeciez nie od dzis wiadomo, ze siadac za kierownice
    nalezy na czczo, nie wolno jesc slodyczy, owocow, myc zebow, pic tylko
    mineralna,a po imprezie odczekac minimu 7dni, bo inaczej pojawi ci sie
    na alkotescie 0.21 promila i automatycznie jestes morderca i zabojca w
    statystykach i mediach.Wg tych mediow i grupy, to w takim wypadku
    powinienes zostac rozstrzelany, a jesli bedziesz mial szczescie, to
    najwyzej dozywotnio stracisz PJ.

    To tyle z mojej strony, na mnie juz czas. Przepraszam za bledy, nie
    spalem 72h i nie mam czasu sprawdzic,a musze jechac dalej, aplikuje
    kolejna dawke tauryny i kofeiny i w droge. Do zobaczenia na trasie.

  • 4. Data: 2010-06-04 12:08:14
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-04 11:45, mleko wrote:

    > aplikuje
    > kolejna dawke tauryny i kofeiny ...

    ...w żyłę ;)

  • 5. Data: 2010-06-04 12:15:33
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-04 11:37, Olek pisze:

    > a nie jest tak, że po dwóch kolejnych próbach, kiedy pokazywało 0
    > powinni go wziąć na badania krwi?

    A oglądałeś to w ogóle? Wzięli na badania krwi i do czasu aż nie wrócą
    wyniki to nie odzyska PJ.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2010-06-04 12:30:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Jun 2010 11:37:11 +0200, Olek wrote:
> [...]
    51

    >a nie jest tak, że po dwóch kolejnych próbach, kiedy pokazywało 0

    W zasadzie juz nie. KK tak napisany ze wystarczy miec tylko
    przekroczona norme w powietrzu, PoRD daje kierowcy prawo domagania sie
    badania krwi, ale tylko jesli bral udzial w wypadku.

    >Ja bym się z nimi sądził :)

    Nie - zabezpieczywszy dowody trzeba pobiec do prokuratora, albo do
    zlosliwie do komendanta. Ktos tu sie posluguje uszkodzonym sprzetem,
    jest nieprzeszkolony, nie dopelnia obowiazkow i byc moze naduzywa
    wladzy.

    J.

  • 7. Data: 2010-06-04 13:14:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    nie tylko po, po niektorych batonikach, cukierkach itp tez mozna miec
    problemy, tylko jak mowi policjant z tego programu, po to robi sie powtorne
    badanie, aby wlasnie wykluczyc takie sytuacje, tutaj mamy pokaz
    niekompetencji policjantow i glupoty sedziego

  • 8. Data: 2010-06-04 13:34:50
    Temat: Re: [PRESS] Po p?ynie do p?ukania ust mozna straci? prawo jazdy
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-04 13:14, szerszen pisze:

> [...]
    > badanie, aby wlasnie wykluczyc takie sytuacje, tutaj mamy pokaz
    > niekompetencji policjantow i glupoty sedziego

    Tak się zastanawiam - zawsze po wypłukaniu ust "listeryną" płuczę
    jeszcze wodą, żeby nie czuć smaku alkoholu. Nawet wtedy alkomat wskaże
    że jestem po 2-3 piwach?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2010-06-04 14:16:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > Tak się zastanawiam - zawsze po wypłukaniu ust "listeryną" płuczę jeszcze
    > wodą, żeby nie czuć smaku alkoholu. Nawet wtedy alkomat wskaże że jestem
    > po 2-3 piwach?

    No to swietnie robisz, wyplukujesz wszystko co ma zabijac bakterie przez
    nastepnych pare godzin. :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-06-04 14:25:28
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-04 14:16, kamil pisze:

    > No to swietnie robisz, wyplukujesz wszystko co ma zabijac bakterie przez
    > nastepnych pare godzin. :D

    Mówisz że stosowanie płukanek jest bez sensu i już lepiej zafundować
    sobie Winterfresha? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi