  • 1. Data: 2010-06-04 11:33:29
    Temat: Sprzedaż rozbitego samochodu
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    W wyniku wypadku, mam do sprzedania rozbity samochód. Ponieważ nigdy
    wcześniej nie sprzedawałem takiego samochodu, proszę o poradę - na co
    zwrócić uwagę. Ze wstępnych oględzin wynika że silnik jest zupełnie
    nieuszkodzony, reflektory całe, diwe szyby w tylnych drzwiach całe (auto
    dachowało po trafieniu w bok). Wiem że nikt tu mi ze szklanej kuli nie
    wywróży - ale co może jeszcze nadawać się do sprzedaży (i ile za to wziąć?)

    (Auto: Skoda Felicia 1.9D, rocznik 2001)

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2010-06-04 11:35:14
    Temat: Re: Sprzedaż rozbitego samochodu
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Kłobukowski pisze:
> [...]
    > wywróży - ale co może jeszcze nadawać się do sprzedaży (i ile za to wziąć?)
    >
    > (Auto: Skoda Felicia 1.9D, rocznik 2001)

    na części ktoś kupi i umowę będzie chciał na fikcyjną osobę lub na
    przebitkę.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-04 11:39:44
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > wywróży - ale co może jeszcze nadawać się do sprzedaży (i ile za to
    > wziąć?)

    Popatrz na podobne rozbite, ew. najtańsze z danego rocznika, ew. ile sam
    silnik kosztuje
    i wystaw jako całość w jakiejś rozsądnej cenie.
    Oferenci ją zweryfikują.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-06-04 12:23:03
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > wywróży - ale co może jeszcze nadawać się do sprzedaży (i ile za to
    > wziąć?)
    > (Auto: Skoda Felicia 1.9D, rocznik 2001)

    Jak zależy Ci na czasie wystaw na allegro z odrobinę niższą ceną niż inne
    rozbitki w podobnym stanie. Jak masz czas i chęci to rozbierać na kawałki i
    sprzedawać.

    Też stoję przed podobnym dylematem. Wystawię aukcję zbiorczą i jak ktoś
    będzie czegoś potrzebowac to będę rozbierać i rozprzedawać. BTW jak ktoś
    chętny to mowa o tym co w sigu.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-06-04 12:31:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lewis pisze:
    Jak masz czas i chęci to rozbierać na > kawałki i sprzedawać.

    A kto mu to potem wyrejestruje?

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-06-04 12:33:02
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Lewis pisze:
    > Jak masz czas i chęci to rozbierać na > kawałki i sprzedawać.
    > A kto mu to potem wyrejestruje?

    A myślisz że handlarze jak to wyrejestrowują? Umowa na Mishke z Ukrainy i
    jazda do WK i ubezpieczyciela z tą umową.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 7. Data: 2010-06-04 12:36:38
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Jak masz czas i chęci to rozbierać na > kawałki i sprzedawać.
    >
    > A kto mu to potem wyrejestruje?
    >
    > --

    Umowa z Panem Abdulem Akahimem, przypadkiem zamieszkaly na Ukrainie.
    Umowa jest? Jest... Idziesz do urzędu, wyrejestrujesz z powodu sprzedazy za
    granice.
    Dziękuję - temat zaknięty.
    Wiem z doswiadczenia ;)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2010-06-04 12:52:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 4 Jun 2010 12:36:38 +0200, Darek. napisał(a):
    > Umowa z Panem Abdulem Akahimem, przypadkiem zamieszkaly na Ukrainie.
    > Umowa jest? Jest... Idziesz do urzędu, wyrejestrujesz z powodu sprzedazy za
    > granice.

    Wystarczy Jan Kowalski, ul. dowolna ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2010-06-04 13:40:50
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Wystarczy Jan Kowalski, ul. dowolna ;)
    >
    > Pozdrawiam,

    nikt tego nie weryfikuje:)?

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-04 13:49:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Darek." <n...@g...pl> writes:

    > Umowa z Panem Abdulem Akahimem, przypadkiem zamieszkaly na Ukrainie.
    > Umowa jest? Jest... Idziesz do urzędu, wyrejestrujesz z powodu
    > sprzedazy za granice.

    Tiaaa. A właściwie to jakie elementy musi samochód mieć, żeby go
    legalnie zezłomować?

    MJ