  • 1. Data: 2012-10-17 20:36:41
    Temat: Skype Android
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Można gadać na nim konto via konto?
    To jeszcze zapytam czy video też ;)
    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-10-17 20:42:34
    Temat: Re: Skype Android
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr M wrote:
    > Można gadać na nim konto via konto?

    To znaczy?

    > To jeszcze zapytam czy video też ;)

    Jak już się dowiemy o co chodzi z tym powyżej, to pewnie i na to pytanie
    znajdzie się odpowiedź.

    Jakub

  • 3. Data: 2012-10-17 20:48:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 17.10.2012 o 20:42 Jakub Danecki <j...@d...net> pisze:

    > To znaczy?

    W sensie login via login :) za free. Bo kiedyś (ze 1-2 lata temu to jakoś
    tylko dzwonić na stacjonarne można było.

    > Jak już się dowiemy o co chodzi z tym powyżej, to pewnie i na to pytanie
    > znajdzie się odpowiedź.

    I do tego video-konferencje, ale na to już nie liczę.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-10-17 21:00:32
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Wed, 17 Oct 2012 20:48:29 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > I do tego video-konferencje, ale na to już nie liczę.

    Wszystko działa.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 5. Data: 2012-10-17 21:06:33
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 17.10.2012 o 21:00 P.B. <p...@w...pl> pisze:

    > Wszystko działa.

    Wow!

    A rozmowa video - komputer via telefon?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 6. Data: 2012-10-18 01:05:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Oct 2012 21:06:33 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > A rozmowa video - komputer via telefon?

    Też.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2012-10-18 08:33:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 17 Oct 2012 21:06:33 +0200, Piotr M wrote:
    > A rozmowa video - komputer via telefon?

    Mozesz sobie sprawdzic co znaczy (i jak się uzywa) ,,via''? (Bo
    najwyrazniej prztyczka Jakuba nie zrozumiales).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2012-10-18 18:04:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 18.10.2012 o 08:33 Michal Tyrala <w...@b...com.pl> pisze:

    > Mozesz sobie sprawdzic co znaczy (i jak się uzywa) ,,via''? (Bo
    > najwyrazniej prztyczka Jakuba nie zrozumiales).

    Faktycznie, dzięki za uwagę, sam się uśmiałem. A bo człowiek się spieszy i
    skupia na mericie, znaczy meritum ;)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 9. Data: 2012-10-18 20:24:03
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr M wrote:
    > Faktycznie, dzięki za uwagę, sam się uśmiałem. A bo człowiek się
    > spieszy i skupia na mericie, znaczy meritum ;)

    Zawsze wolałem Atari :P

    Jakub

    PS: tak, potwierdzam, odpowiedni telefon i skype potrafi wszystko to
    samo, co na PC.