  • 1. Data: 2012-10-17 18:35:11
    Temat: Pauza w "dodatkowych poleceniach inicjujacych"
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Jak zrobic pauze / sleep na 2-3 sekundy za pomoca komend AT?

    W WinXP w ustawieniach modemu / w polu
    "dodatkowe polecenia inicjujące" mam AT+CFUN=1.
    Modem od razu zwraca OK, ale niestety -
    - nr jest w stanie wybrac dopiero po ok. 2-3 sekundach
    i przydalaby sie jakas pauza po AT+CFUN.

  • 2. Data: 2012-10-17 19:39:28
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    http://bit.ly/V7sdQ9

  • 3. Data: 2012-10-18 14:33:21
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > http://bit.ly/V7sdQ9

    Eh, nie chodzi mi o zadne "," czy "@" w ATD,
    tylko o cos co poczeka przed wyslaniem kolejnego rozkazu.

  • 4. Data: 2012-10-18 15:42:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Q" <n...@s...org> wrote:

    > Eh, nie chodzi mi o zadne "," czy "@" w ATD,
    > tylko o cos co poczeka przed wyslaniem kolejnego rozkazu.

    No to musisz poczekac w swoim programie co wysyła komendy AT do modemu. W
    czym to piszesz? C++? Basic? MS-DOS lub MS Windows linia poleceń?

  • 5. Data: 2012-10-18 16:32:12
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > No to musisz poczekac w swoim programie co wysyła komendy AT do modemu. W
    > czym to piszesz? C++? Basic? MS-DOS lub MS Windows linia poleceń?

    Tak to bym problemu nie mial - niestety:
    w WinXP w ustawieniach modemu / w polu "dodatkowe polecenia inicjujące" :)

  • 6. Data: 2012-10-18 16:45:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-18 16:32, Q pisze:

    > Tak to bym problemu nie mial - niestety:
    > w WinXP w ustawieniach modemu / w polu "dodatkowe polecenia inicjujące" :)

    Nie działa litera P przed właściwym numerem telefonu?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 7. Data: 2012-10-19 08:38:50
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2012 Q <n...@s...org> napisał/a:

    > Eh, nie chodzi mi o zadne "," czy "@" w ATD,

    A niby dlaczego nie? To od tego jest...
    Sprawdź, co masz w rejestrze 8- tam jest ile
    przecinek znaczy sekund.

    ATS8?

    Może po prostu jest tam 0 i modem prawidłowo czeka 0 sekund.

    Jeśli tak, ustaw żądaną wartość przez

    ATS8=5

    (może być w "poleceniach inicjujących", czy jak tam się
    to wabi)

    i potem

    ATDT,0700777999
    modem zaczeka 5 sekund przed wybraniem numeru.

    > tylko o cos co poczeka przed wyslaniem kolejnego rozkazu.

    A tu już musisz modyfikować Windows ;-)

    Ew dodaj (stadko) AT- to tylko taki "ping" do modemu,
    zawszeć to jakić czas mu zajmie...

    Lektura do poduszki:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hayes_command_set#The_b
    asic_Hayes_command_set

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 8. Data: 2012-10-19 08:40:30
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2012 Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> napisał/a:

    > Nie działa litera P przed właściwym numerem telefonu?

    P to nie czasem Pulse Dial?

  • 9. Data: 2012-10-19 08:43:17
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2012 Q <n...@s...org> napisał/a:

    > Eh, nie chodzi mi o zadne "," czy "@" w ATD,

    A niby dlaczego nie? To od tego jest...
    Sprawdź, co masz w rejestrze 8- tam jest ile
    sekund oznacza przecinek.

[...]

    Dokładnie tak (fabrycznie 0 w S8) było w Siemensie MT50.
    Sprawdziłem, działa.

  • 10. Data: 2012-10-19 09:43:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 06:40:30 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > P to nie czasem Pulse Dial?

    W komendzie ATDT/ATDP jak najbardziej, ale mi chodziło o literę w numerze.
    Szczerze mówiąc nie pamiętam czy się to robiło "P" czy "," :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"