  • 11. Data: 2012-06-04 20:04:10
    Temat: Re: Nowe kanały w naziemnej tv cyfrowej ?!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 19:06:41 +0200, Robert_J napisał(a):

    > A gdzie ja napisałem o likwidacji Rady?

    Nie wiem, tak samo jak nie wiem dlaczego w ogóle o Radzie pisałeś. I chyba
    nie chcę wiedzieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2012-06-05 08:35:27
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Nie wiem, tak samo jak nie wiem dlaczego w ogóle o Radzie
    > pisałeś.

    Może dlatego że Kolega mnie pytał czy się z nim zgadzam w
    m.in. tej kwestii? Skoro pisał o Radzie to odpowiedziałem
    też co myślę o Radzie, takie trudne do zrozumienia? Poza tym
    nie z Tobą dyskutowałem w tej części wątku to po co się
    wtrącasz?

    > I chyba
    > nie chcę wiedzieć.

    Wystarczy przeczytać od początku tę część wątku żeby
    wiedzieć. Widać za trudne to dla Ciebie...

  • 13. Data: 2012-06-05 10:55:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 08:35:27 +0200, Robert_J napisał(a):

> [...]
    > też co myślę o Radzie, takie trudne do zrozumienia? Poza tym
    > nie z Tobą dyskutowałem w tej części wątku to po co się

    Dyskutowałeś z wszystkimi. Jak chciałeś sobie tylko z kimś podyskutować, to
    się to na priv robi.