  • 1. Data: 2010-01-08 13:54:22
    Temat: Nowe klasy w MMP dla poczatkujacych
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Co o tym myslicie? Moze wreszcie zacznie ten sport byc dostepny nie
    tylko dla wybranych (czytaj: z kasa)

    http://www.scigacz.pl/Kalendarz,i,nowy,podzial,klas,
    w,WMMP,11548.html

    http://www.scigacz.pl/Zmiany,i,terminy,WMMP,2010,oki
    em,zawodnikow,11689.html

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2010-01-08 14:36:56
    Temat: Re: Nowe klasy w MMP dla poczatkujacych
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Michał V-R" <m...@o...pl> wrote in message
    > Co o tym myslicie? Moze wreszcie zacznie ten sport byc dostepny nie tylko
    > dla wybranych (czytaj: z kasa)

    Hmm. Czy probowales kiedys dosiasc entuzjazm i na nim platac? Mniejsza czy
    wieksza, w sportach motorowych kasa jest niezbedna.

    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-01-08 14:40:30
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Hmm. Czy probowales kiedys dosiasc entuzjazm i na nim platac? Mniejsza
    > czy wieksza, w sportach motorowych kasa jest niezbedna.

    Zgadza sie, ale napewno teraz bedzie barziej to dostepne, wiadomo, ze
    wogole bez kasy to nic nie zdzialasz.
    Sam kiedys probowalem jezdzic, majac 20 lat, ale wlasnie kasa, to bylo
    to czego zabraklo. Szczerze mowiac i teraz bym sie poscigal, ale to
    kosztuje bardzo duzo. Ale cieszy mnie to, ze sport ten mimo wszystko
    staje sie co raz bardziej dostepny, a nie dla wybrancow, co przeznaczaja
    po 100tys na sezon plus motocykle

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 4. Data: 2010-01-18 13:24:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości

    > kosztuje bardzo duzo. Ale cieszy mnie to, ze sport ten mimo wszystko
    > staje sie co raz bardziej dostepny, a nie dla wybrancow, co
    > przeznaczaja po 100tys na sezon plus motocykle

    Ile Twoim zdaniem kosztuje roczne utrzymanie powiedzmy 3osobowego
    teamu i ukończenie całego pucharu, powiedzmy na 11miejscu?
    Jeżeli masz jakieś konkrety - będę wdzięczny.

    --
    Jasio
    vx etz