  • 41. Data: 2011-01-03 22:50:30
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 22:49:08 +0100 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    to się ciesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2011-01-03 23:19:40
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    > tym bardziej mi przykro

    bo?
    mam powiedzmy okolice 40 lat, niecale 60kg wagi.
    pomykam sobie intruderem m800. moc Cie pewnie rozsmiesza.
    mnie wystarcza. za stary jestem na blaznowanie.
    trzeba utrzymac rodzine, a nie zapierdalac "czysta na kole".
    pomykanie na 2oo to fun, troszke wygodnictwo (korki i parkowanie w dc).

    tez Ci przykro?

    Alex

  • 43. Data: 2011-01-03 23:49:03
    Od: kotulec <kotulec@_NOSPAM_gmail.com>

    qnapisal

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    hmmm... ja też mam pytanie. Mam 19 lat. Kurs na prawko kat.A zacząłem
    robić w ubiegłym roku. Niestety z powodu kontuzji kolana i zimy nie
    skończyłem. Zostały mi jakieś 4 godziny do wyjeżdżenia. Miałem zamiar
    skończyć to od razu po roztopach i zdać egzamin. Ale po tym jak
    wprowadzili te nowe przepisy, myślicie czy będę mógł podejść do egzaminu
    na kat.A?? szkoda było by kasy wydanej, no i głównie tego że nie będę mógł
    jeździć... :((

  • 44. Data: 2011-01-04 05:29:13
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-04 13:20, AZ pisze:

    > Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

    A juz myslalem, ze o wieku wspomnisz :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 45. Data: 2011-01-04 08:46:36
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak""
    a śmiem twierdzić, że spora część to emeryci bez pojęcia.

    a kcesz w ryj??? :):):)

    Tytus z fabryki

  • 46. Data: 2011-01-04 08:50:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > a kcesz w ryj??? :):):)

    Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2011-01-04 09:09:10
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    W dniu 04.01.2011 09:50, AZ pisze:

    > Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

    Zakała dróg to kierowcy skręcający w lewo od prawej krawędzi jezdni,
    albo ustawiający się po skosie do takiego manewru, wolnojady tarasujące
    lewy pas na dwupasmówkach, seicento, które potrafią zająć więcej miejsc
    parkingowych niż dostawczaki i temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

    Zdrówka!
    --
    Piotr Tarnowski /DrFugazi/
    http://www.drfugazi.eu.org

  • 48. Data: 2011-01-04 09:13:40
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Marcin N"
    Jak Wy to robicie, że każdy wątek potraficie zamienić na walkę kogucików i
    chwalenie się, kto ma większego?

    Eeee tam...

    Tytus i 138,5dB
    a bylo nawet ponad 140 dB
    ale sie nie zapisalo :)

  • 49. Data: 2011-01-04 09:16:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Eeee tam...

    No wlasnie.

    > 138,5dB
    > a bylo nawet ponad 140 dB
    >ale sie nie zapisalo :)

    Mierzyles w Nowodworze moje KHI?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-01-04 09:16:49
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Eeee tam...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Tytus i 138,5dB
    > a bylo nawet ponad 140 dB
    > ale sie nie zapisalo :)

    A te 138.5 dB to mierzone w jakiej odległości? 1m? Toż to powinno Cię
    ogłuszyć na stałe. Nie pochwalam takich rzeczy. Jest norma i powinno się jej
    przestrzegać.