  • 71. Data: 2011-01-04 20:10:19
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Sty, 20:31, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > To byl zlot Junge Pioniere???
    > Ja zmierzylem sobie sam - ot taki troche wstydliwy jestem :)

    Od zawsze tak było, że to co najwięcej hałasu robi najmniej jedzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 72. Data: 2011-01-04 20:13:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"AZ"
    Od zawsze tak było, że to co najwięcej hałasu robi najmniej jedzie.

    To by tlumaczylo uwagi Lowcy w kierunku kolegi "tlumnikow" :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 73. Data: 2011-01-04 20:30:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Sty, 21:13, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > To by tlumaczylo uwagi Lowcy w kierunku kolegi "tlumnikow" :)

    Odrozniaj halas od ryku sportowego R4.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2011-01-04 21:03:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-04 21:30, AZ pisze:

    > Odrozniaj halas od ryku sportowego R4.
    Chyba darcia japy, jak to chyba KJ kiedyś pięknie ujął:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 75. Data: 2011-01-04 22:13:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 12:30:18 -0800 osobnik zwany AZ wystukał:

    > Odrozniaj halas od ryku sportowego R4.

    a to 140dB to hałas czy ryk?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2011-01-05 10:56:40
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

    Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
    Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersów?

    --
    Glub

  • 77. Data: 2011-01-05 11:03:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-05, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
    > Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersów?

    Nie, ja mam na mysli takiego jednego skutersa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2011-01-05 13:25:15
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Glub" Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez
    pj?
    Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersów?

    On chcialby wszystkich - ale w miescie to zazwyczaj oni go :)
    I to go tak boli...

    Tytus z fabryki

  • 79. Data: 2011-01-05 15:15:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-05 14:25, Tytus z fabryki pisze:
    > ale w miescie to zazwyczaj oni go :)

    oni go... to mogą,
    tam gdzie Pan może Pana majstra...

    KJ

  • 80. Data: 2011-01-05 15:21:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-05, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > oni go... to mogą,
    > tam gdzie Pan może Pana majstra...

    Chlopaki ja nie wiem o czym wy gadacie ale boje sie ze o czyms zlym.

    --
    Artur
    ZZR 1200