  • 1. Data: 2012-08-17 10:36:09
    Temat: Nowy Accord z automatyczną skrzynią. Opinie.
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam pytanie związane z użytkowaniem takiego modelu.
    Wiem, że rozwiązanie występuje w wersjach 2.0, 2.4 benzyna, ale interesuje
    mnie przede wszystkim wersja 2.2 D.
    Aktualnie jeżdżę Passatem 177KM w manualu, i chciałbym pozostać przy dieslu,
    niemniej wejść w rozwiązanie z automatyczną skrzynią. Wcześniej dane mi było
    jeździć VW z rozwiązaniem (super!) DSG.

    Czy ktoś ma porównanie - patrząc na osiągi, mam obawy o wydajność i
    efektywność przekładni automatycznej w Hondzie.

    I jeszcze na koniec podpytam o 2.0 benz. (2.4 odpada) również w automacie. Da
    się tym sprawnie poruszać?
    :)

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2012-08-20 11:52:37
    Temat: Re: Nowy Accord z automatyczną skrzynią. Opinie.
    Od: "mgr inz. Rafal" <b...@g...nie.ma>

    On 2012-08-17 10:36, Piotr W wrote:
    > I jeszcze na koniec podpytam o 2.0 benz. (2.4 odpada) również w automacie. Da
    > się tym sprawnie poruszać?
    Turlam się takim już drugi rok i właściwie nie ma się do czego
    przyczepić. Wciskasz gaz i jedzie :) Nie szarpie, nie skacze, zmienia
    biegi odpowiednio do stylu jazdy, obciążenia, nachylenia drogi - do tego
    są manetki jak trzeba mocniej przyhamować silnikiem. Minimalne
    osiągnięte spalanie na trasie to 6,7l.

    Jeśli masz konkretne pytania to postaram się odpowiedzieć.